Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-05-2022 14:57:00 |
Składania : | 17-05-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 17-05-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny oraz dołączenie wypełnionego formularza ofertowego.
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów biurowych określonych w załączniku do postępowania.
Miejsce dostawy: siedziba Nadleśnictwa Turawa przy ul. Opolskiej 35 w Turawie.
Termin realizacji: 10 dni od daty zamówienia.
Termin płatności: 14 dni od daty dostawy i dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel…530008216
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-05-17 13:51 | Lidia Kubiciel | Informacja o wyniku postępowania. |
Komunikaty