Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-07-2022 17:01:00 |
Składania : | 20-07-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
1.B02
FISKALIZACJA MYJNI
Zakup drukarek
fiskalnych online specjalnych /vendingowych wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla myjni przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche)
Data: 14.07.2022
Grupa
Muszkieterów jest franczyzową siecią handlową zrzeszającą
371 sklepów, w tym 190 supermarketów spożywczych Intermarche oraz 181 supermarketów
typu „dom i ogród” Bricomarche, Grupa posiada również 69 stacji benzynowych
funkcjonujących przy wybranych sklepach oraz około 80 myjni różnych producentów,
w różnych konfiguracjach stanowisk (od 1 do 8) oraz wersjach (modułowe oraz
kontenerowe) zlokalizowanych przy sklepach Intermarche oraz Bricomarche. Każdy
ze sklepów jest niezależną spółką zarządzaną przez jej właściciela. Rolą
centrali jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu sklepów.
2. Informacje dotyczące zapytania
ofertowego
„ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w
Swadzimiu jest spółką zarządzającą rozwojem supermarketów Intermarche i
Bricomarche, reprezentująca w niniejszym postępowaniu spółkę SCA PETROLE Polska sp. z o.o. zaprasza
Oferenta do złożenia oferty na zakup drukarek fiskalnych online specjalnych /
vendingowych z wyświetlaczem wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla myjni przy sklepach
Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) w zakresie i na warunkach określonych
w niniejszym dokumencie.
Zamawiający bierze udział w
postępowaniu ofertowym jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków
zakupowych dla spółek prawa handlowego prowadzących działalność gospodarczą w
postaci stacji benzynowych], które dokonywać będą zamówień bezpośrednich u
Oferenta i bezpośrednio z Oferentem rozliczać wykonane zamówienie.
Dokument jest przeznaczony dla firm zaproszonych do
postępowania ofertowego na dostarczenie dokumentacji związanej z zapytaniem
dla:
SCA PETROLE Polska sp. z o.o.
Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5
62-080 Tarnowo Podgórne
Niniejszy dokument stanowi własność Zamawiającego.
Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak
również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek
formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na
piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie,
zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.
3.
Przedmiot zapytania
Przedmiotem
zapytania jest przestawienie oferty na zakup
drukarek fiskalnych online specjalnych / vendingowych z wyświetlaczem wraz, wymaganymi
komponentami, oprogramowaniem oraz instalacja i utrzymanie jak również określenie
możliwości przeprowadzania przez Oferenta serwisu oferowanego rozwiązania
zgodnie z zapytaniem wykorzystywanego na myjniach.
4.
Cel dokumentu
Celem postępowanie jest zakup drukarek fiskalnych online
specjalnych / vendingowych z wyświetlaczem wraz z wdrożeniem oraz wsparciem dla myjni przy sklepach
Grupy Muszkieterów w Polsce, tj. Intermarche i Bricomarche.
Biorąc powyższe pod uwagę poszukujemy rozwiązania wyłącznie spełniającego
wymagania określone m.in. przepisami:
"Rozporządzenie ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 12
września 2021 r. w sprawie wymagań technicznych dla kas rejestrujących" –
załącznik „rozporządzenie 12 09 2021”.
Rozporządzenie
ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 12 września 2021 r. w sprawie
wymagań technicznych dla kas rejestrujących, wyróżnia tzw. kasy o zastosowaniu specjalnym,
czyli kasy, których konstrukcja i program pracy kasy uwzględniają szczególne
zastosowanie tych kas i odpowiadają szczególnym wymaganiom technicznym
określonym w rozporządzeniu, związanym ze szczególnymi formami prowadzenia
ewidencji sprzedaży lub sprzedaży określonych towarów i usług lub potrzebą
współpracy kasy z innymi urządzeniami niezbędnymi do stosowania w danym rodzaju
działalności, obejmujące m.in. kasy umieszczane w urządzeniach do automatycznej
sprzedaży towarów i usług – należy przyjąć, iż kasy zamontowane na myjniach
samoobsługowych wpisują się w tą definicję. Tego rodzaju kasa może nie
wystawiać paragonu fiskalnego i paragonu fiskalnego anulowanego w postaci
papierowej, a jedynie w wersji elektronicznej, pod warunkiem wyświetlania na
wyświetlaczu dla nabywcy pozycji paragonu dotyczących sprzedaży określonych w §
22 pkt 31) ww. Rozporządzenia, przez nie mniej niż 30 sekund lub do czasu
rozpoczęcia kolejnej sprzedaży. Zgodnie z treścią ww. § 22 pkt 31) kasa powinna
wyświetlać kod graficzny QR text zgodny z normą ISO/IEC 18004:2015, zawierający
kolejno oddzielone średnikiem dane:
a) numer unikatowy,
b) numer identyfikacji podatkowej (NIP) podatnika,
c) datę sprzedaży,
d) numer kolejny paragonu,
e) łączną wartość sprzedaży brutto,
f) łączną wysokość podatku należnego,
g) typ formy płatności,
h) nazwę formy płatności.
oraz spełniać warunki środowisko-techniczne myjni.
W związku z
projektem rozporządzenia Ministerstwa Finansów, które nakłada obowiązek
fiskalizacji transakcji na myjniach samoobsługowych oraz odkurzaczach
przedstawiam listę kluczowych kwestii jakie musza spełniać urządzenia:
1. Drukarka fiskalna specjalna (bez papieru),
2. Łączność online z KAS (krajowa Administracja
skarbowa),
3. Odporność na warunki atmosferyczne,
4. Czytelny
wyświetlacz z możliwością skanu kodu QR,
5. Homologacja
wymagana prawem dla tego typu urządzeń.
Każde stanowisko myjni samoobsługowej jak również stanowiska odkurzaczy samoobsługowych
powinno posiadać własną kasę fiskalną.
5.
Warunki udziału w postępowaniu
1. Ofertę należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest
dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby
powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje
językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie
ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy
obowiązujące prawodawstwie polskim.
2.
Wykonawca
powinien:
a.
posiadać uprawniania do wykonywania
działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania.
b.
posiadać
wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia
c.
dysponować
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia.
3.
Wykonawca
oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonywanie przedmiotu zamówienia.
4.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy ( Kwestionariusz 1.B02 ),
aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG,
NIP, REGON, polisa ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej.
6. Zastrzeżenia
1.
Postępowanie
prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem
zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
2.
Do
niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
3.
Do
obowiązków Oferenta w zakresie w zakresie obowiązku zachowania poufności zastosowanie
będzie miała umowa o zachowaniu poufności. Oferenci będą poproszeni o
podpisanie umowy o zachowaniu poufności w dalszym etapie postepowania.
Zapytanie
nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM
Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek należących do Grupy
Muszkieterów w Polsce, w tym SCA
PETROLE Polska sp. z o.o. wynikających z podjęcia decyzji lub działań w
procesie składania ofert.
4. Wydatki
poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez spółkę
„ITM Polska”.
5.
Odpowiedź Oferenta na zapytanie
ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości
lub jej części, ponadto treść art. 682 Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania.
6. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
7. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Zamawiającego w stosunku do potencjalnego Oferenta dopóki nie zostanie złożone
wyraźne oświadczenie woli Zamawiającego o przyjęciu oferty.
8. Termin
ważności oferty musi wynosić: 90 dni.
9. Warunki płatności :
a.
Termin płatności – nie krótszy niż 30
dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku
istniejących placówek handlowych Zamawiającego oraz obligatoryjnie 45 dni w
przypadku nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego.
b.
Płatność będzie realizowana przelewem po zrealizowaniu zamówienia oraz kompleksowo
wykonanej usługi wraz z uruchomieniem oraz po podpisaniu dokumentu odbioru
usługi (odebranie ostatecznego produktu usługi).
c. Zakup planujemy przeprowadzić rozłożony w
czasie w zależności od możliwości realizacji i dostosowania zmian na myjniach
przy sklepach Intermarche i Bricomarche do 01 października 2022r.
1.
Oferta powinna być zatytułowana „Zakup drukarek fiskalnych online
specjalnych / vendingowych z wyświetlaczem wraz ze
wdrożeniem i wsparciem dla myjni przy sklepach Grupy Muszkieterów
w Polsce (Intermarche, Bricomarche)”.
2.
Oferent przygotuje propozycję w oparciu o
wytyczne wynikające z przekazanych
materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą ekspercką, a także obowiązującymi
przepisami.
3.
Informacje związane z postepowaniem Oferent
przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola.
5. Oferent zobowiązany
jest załączyć do oferty karty
katalogowe oraz atest proponowanych produktów / rozwiązań.
6.
Wykonawca
zapewni serwis i magazyn części zamiennych na terenie Polski.
7.
Prezentacja
sprzętu przedstawionego przez Oferenta na wstępnym etapie
8.
Przedstawiona
oferta musi zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w zapytaniu ofertowym,
nadawać się do przyjęcia bez konieczności składania kontroferty. Do przyjęcia
oferty nie mają zastosowania ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego
przyjęcia oferty, co oznacza konieczność potwierdzenia Zamawiającego w formie
co najmniej dokumentowej.
9.
Wymagania wobec zakresu oferty
I. Wymagana dotyczące dokumentacji
a)
graficzny
i tekstowy opis infrastruktury proponowanego rozwiązania (wersje językowe PL),
b)
graficzny
i tekstowy opis architektury proponowanego rozwiązania (wersje językowe PL),
c)
specyfikację
techniczną rozwiązania (wersje językowe PL),
d)
prezentację
(w dowolnej formie) pozwalającą na jak najlepsze zapoznanie się z oferowanym
produktem (wersje językowe PL),
e)
uzupełniony
plik: „Kwestionariusz 1.B02”,
f)
uzupełniony
plik: „Tabela utrzymanie.xls”
g)
uzupełniony
plik: „Lista myjni.xls”
II. Wymagania dotyczące gwarancji
/ serwisu
1.
W
ramach gwarancji / serwisu od Oferenta oczekiwane będzie:
a)
dostosowywanie rozwiązania do
zmieniających się przepisów prawa oraz śledzenie tych zmian po stronie
oferenta,
b)
rozwój i ulepszanie rozwiązania,
c)
usuwanie awarii
d)
opisanie systemu obsługi zgłoszeń wraz
z możliwością śledzenia bieżących statusów zgłoszeń oraz raportowania historii
i stanu aktualnego,
e)
obsługę zgłoszeń (pierwsza linia
wsparcia) i rozwiązywanie problemów, w tym usuwanie błędów,
f)
przestrzeganie uzgodnionych parametrów
świadczenia usługi,
g)
aktualizację
urządzeń,
2. Warunki serwisu producenta rozwiązania nie
mogą zobowiązywać zamawiającego do zapłaty jakichkolwiek kar umownych,
podatków, ceł, opłat administracyjnych, itp. dodatkowych w stosunku do
ustalonych opłat serwisowych.
3. Oferent powinien zaproponować pakiety
utrzymaniowe zawierające informacje :
3.1 Pakiety dla
serwisu sprzętu/rozwiązania.
a)
godziny
pracy Help Desk [od hh:mm do hh:mm]
b)
godziny
interwencji techników w sklepach [od hh:mm do hh:mm]
c)
czasu
reakcji na zgłoszone anomalie z podziałem na:
ü blokujące
ü ważne
ü drugorzędne
3.2 Czas na rozwiązanie anomalii z podziałem na:
ü blokujące
ü ważne
ü drugorzędne
4.
Stopnia
zapewnionej dostępności (wyrażonego w procentach) do oferowanego rozwiązania w
skali roku.
Parametry
wskazane w pkt. 3.1, 3.2 winny by wypełnione w pliku: „Tabela utrzymanie”.
9. Kryteria oceny ofert
Element oceny – fiskalizacja myjni |
Waga |
CENA |
55% |
Koszt zakupu rozwiązania fiskalizacji myjni
(stanowisko mycie i odkurzacz) |
|
Koszt instalacji rozwiązania fiskalizacji myjni
(stanowisko mycie i odkurzacz) |
|
Koszt utrzymania rozwiązania fiskalizacji myjni
(stanowisko mycie i odkurzacz) |
|
SERWIS / DOŚWIADCZENIE |
25% |
Czas reakcji serwisowej |
|
Czas dostawy wraz z uruchomieniem rozwiązania
fiskalizacji myjni (stanowisko mycie i odkurzacz od momentu zamówienia) |
|
Gotowość montażowa - dostawa wraz z uruchomieniem
(ilość do 30 09 2022r.) |
|
Referencje Dostawcy (rynek PL) - dostawy rozwiązania
fiskalizacji myjni (stanowisko mycie i odkurzacz) |
|
GWARANCJA |
20% |
Gwarancja na produkt (ilość lat) |
|
Gwarancja na montaż (ilość lat) |
|
SUMA kontrolna |
100% |
1.
Oferta będzie oceniana przez pryzmat
ilości myjni i odkurzaczy możliwych do wdrożenia.
2.
Doświadczenie zespołu wdrożeniowego związanego z zakresem Zapytania
(udokumentowane przedstawionymi referencjami z ostatniego okresu w zakresie
odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na polskim rynku w branży myjni).
1.
referencje dostawcy (z ostatniego
okresu w zakresie odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na
polskim rynku w branży myjni).
2.
dostępność zespołu wdrożeniowego.
3. pełna
zgodność oferowanego rozwiązania z prawem polskim, a także zapewnienie
bezpłatnych aktualizacji prawnych i fiskalnych dostarczanych przed wymaganym
(przez daną zmianę prawną) terminem. Śledzenie zmian zachodzących w polskim
prawie leży w 100% po stronie dostawcy oferowanego rozwiązania – przez cały
okres korzystania z produktu.
4. warunki
gwarancji i serwisu
10. Miejsce składania ofert oraz terminy
związane z postępowaniem
1.
Rozpatrywane będą jedynie oferty
złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia 20.07.2022 do godziny 10:00
2.
Oferty dostarczone po wskazanym
terminie nie będą rozpatrywane.
3.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt
poprzez przycisk w rogu formularza "Wyślij
wiadomość"
- pytania związane z obsługą platformy,
proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
4. Zamawiający dopuszcza możliwość
spotkań online w terminie składania ofert w celu udzielania wyjaśnień
Oferentom.
5. Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.
6. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
Lp. |
Zdarzenia |
Data |
1. |
Ostateczny
termin składania pytań do zapytania |
19.07.2022 godz. 10:00 |
2. |
Ostateczny
termin nadesłania odpowiedzi |
19.08.2022 godz. 15:00 |
3. |
Przewidywany
termin oceny ofert |
29 tydzień 2022 |
4. |
Przewidywany
termin spotkań z wybranymi Oferentami |
29-32 tydzień 2022 |
5. |
Przewidywany
termin wyboru Oferenta |
29-32 tydzień 2022 |
6. |
Przewidywany początek współpracy |
32-34 tydzień 2022 |
Komunikaty