Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1.B02 FISKALIZACJA MYJNI : WDROŻENIE I WSPARCIE NA MYJNIACH PRZY SKLEPACH GRUPY MUSZKIETERÓW (INTERMARCHÉ, BRICOMARCHÉ)

Łukasz Sobolewski
ITM Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 14-07-2022 17:01:00
Składania : 20-07-2022 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

1.B02 FISKALIZACJA MYJNI

Zakup drukarek fiskalnych online specjalnych /vendingowych wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla myjni przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche)

 

Data: 14.07.2022

 

 

 


 

1.    Wstęp

Grupa Muszkieterów jest franczyzową siecią handlową zrzeszającą 371 sklepów, w tym 190 supermarketów spożywczych Intermarche oraz 181 supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarche, Grupa posiada również 69 stacji benzynowych funkcjonujących przy wybranych sklepach oraz około 80 myjni różnych producentów, w różnych konfiguracjach stanowisk (od 1 do 8) oraz wersjach (modułowe oraz kontenerowe) zlokalizowanych przy sklepach Intermarche oraz Bricomarche. Każdy ze sklepów jest niezależną spółką zarządzaną przez jej właściciela. Rolą centrali jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu sklepów.

https://muszkieterowie.pl

2.    Informacje dotyczące zapytania ofertowego

„ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu jest spółką zarządzającą rozwojem supermarketów Intermarche i Bricomarche, reprezentująca w niniejszym postępowaniu spółkę SCA PETROLE Polska  sp. z o.o. zaprasza Oferenta do złożenia oferty na zakup drukarek fiskalnych online specjalnych / vendingowych z wyświetlaczem wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla myjni przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche) w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.

Zamawiający bierze udział w postępowaniu ofertowym jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków zakupowych dla spółek prawa handlowego prowadzących działalność gospodarczą w postaci stacji benzynowych], które dokonywać będą zamówień bezpośrednich u Oferenta i bezpośrednio z Oferentem rozliczać wykonane zamówienie.

Dokument jest przeznaczony dla firm zaproszonych do postępowania ofertowego na dostarczenie dokumentacji związanej z zapytaniem dla:

SCA PETROLE Polska  sp. z o.o.

Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5

62-080 Tarnowo Podgórne

Niniejszy dokument stanowi własność Zamawiającego.

Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.

3.    Przedmiot zapytania

Przedmiotem zapytania jest przestawienie oferty na zakup drukarek fiskalnych online specjalnych / vendingowych z wyświetlaczem wraz, wymaganymi komponentami, oprogramowaniem oraz instalacja i utrzymanie jak również określenie możliwości przeprowadzania przez Oferenta serwisu oferowanego rozwiązania zgodnie z zapytaniem wykorzystywanego na myjniach.

4.    Cel dokumentu

Celem postępowanie jest zakup drukarek fiskalnych online specjalnych / vendingowych z wyświetlaczem wraz z wdrożeniem oraz wsparciem dla myjni przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce, tj. Intermarche i Bricomarche.

Biorąc powyższe pod uwagę poszukujemy rozwiązania wyłącznie spełniającego wymagania określone m.in.  przepisami:

"Rozporządzenie ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 12 września 2021 r. w sprawie wymagań technicznych dla kas rejestrujących" – załącznik „rozporządzenie 12 09 2021”.

Rozporządzenie ministra rozwoju, pracy i technologii z dnia 12 września 2021 r. w sprawie wymagań technicznych dla kas rejestrujących, wyróżnia tzw. kasy o zastosowaniu specjalnym, czyli kasy, których konstrukcja i program pracy kasy uwzględniają szczególne zastosowanie tych kas i odpowiadają szczególnym wymaganiom technicznym określonym w rozporządzeniu, związanym ze szczególnymi formami prowadzenia ewidencji sprzedaży lub sprzedaży określonych towarów i usług lub potrzebą współpracy kasy z innymi urządzeniami niezbędnymi do stosowania w danym rodzaju działalności, obejmujące m.in. kasy umieszczane w urządzeniach do automatycznej sprzedaży towarów i usług – należy przyjąć, iż kasy zamontowane na myjniach samoobsługowych wpisują się w tą definicję. Tego rodzaju kasa może nie wystawiać paragonu fiskalnego i paragonu fiskalnego anulowanego w postaci papierowej, a jedynie w wersji elektronicznej, pod warunkiem wyświetlania na wyświetlaczu dla nabywcy pozycji paragonu dotyczących sprzedaży określonych w § 22 pkt 31) ww. Rozporządzenia, przez nie mniej niż 30 sekund lub do czasu rozpoczęcia kolejnej sprzedaży. Zgodnie z treścią ww. § 22 pkt 31) kasa powinna wyświetlać kod graficzny QR text zgodny z normą ISO/IEC 18004:2015, zawierający kolejno oddzielone średnikiem dane:

a) numer unikatowy,

b) numer identyfikacji podatkowej (NIP) podatnika,

c) datę sprzedaży,

d) numer kolejny paragonu,

e) łączną wartość sprzedaży brutto,

f) łączną wysokość podatku należnego,

g) typ formy płatności,

 h) nazwę formy płatności.

oraz spełniać warunki środowisko-techniczne myjni.

W związku z projektem rozporządzenia Ministerstwa Finansów, które nakłada obowiązek fiskalizacji transakcji na myjniach samoobsługowych oraz odkurzaczach przedstawiam listę kluczowych kwestii jakie musza spełniać urządzenia:

1.     Drukarka fiskalna specjalna (bez papieru),

2.     Łączność online z KAS (krajowa Administracja skarbowa),

3.     Odporność na warunki atmosferyczne,

4.     Czytelny wyświetlacz z możliwością skanu kodu QR,

5.     Homologacja wymagana prawem dla tego typu urządzeń.

Każde stanowisko myjni samoobsługowej jak również stanowiska odkurzaczy samoobsługowych powinno posiadać własną kasę fiskalną.

5.    Warunki udziału w postępowaniu

1.     Ofertę należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

2.     Wykonawca powinien:

a.   posiadać uprawniania do wykonywania działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

b.  posiadać wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia

c.   dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

3.     Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie przedmiotu zamówienia. 

4.     Obligatoryjne załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy ( Kwestionariusz 1.B02 ), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,  polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.

6.    Zastrzeżenia

1.   Postępowanie prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

2.   Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

3.   Do obowiązków Oferenta w zakresie w zakresie obowiązku zachowania poufności zastosowanie będzie miała umowa o zachowaniu poufności. Oferenci będą poproszeni o podpisanie umowy o zachowaniu poufności w dalszym etapie postepowania.

Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce, w tym SCA PETROLE Polska  sp. z o.o.  wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.

4.   Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez spółkę „ITM Polska”.

5.   Odpowiedź Oferenta na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części, ponadto treść art. 682 Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania.

6.   „ITM Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

7.   Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Zamawiającego w stosunku do potencjalnego Oferenta dopóki nie zostanie złożone wyraźne oświadczenie woli Zamawiającego o przyjęciu oferty.

8.   Termin ważności oferty musi wynosić: 90 dni.

9.    Warunki płatności :

a.     Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku istniejących placówek handlowych Zamawiającego oraz obligatoryjnie 45 dni w przypadku nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego.

b.     Płatność będzie realizowana przelewem po zrealizowaniu zamówienia oraz kompleksowo wykonanej usługi wraz z uruchomieniem oraz po podpisaniu dokumentu odbioru usługi (odebranie ostatecznego produktu usługi).

c.      Zakup planujemy przeprowadzić rozłożony w czasie w zależności od możliwości realizacji i dostosowania zmian na myjniach przy sklepach Intermarche i Bricomarche do 01 października 2022r.

8.    Wymagania dotyczące oferty

1.   Oferta powinna być zatytułowana „Zakup drukarek fiskalnych online specjalnych / vendingowych z wyświetlaczem wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla myjni przy sklepach Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche)”.

2.   Oferent przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z  przekazanych materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą ekspercką, a także obowiązującymi przepisami.

3.   Informacje związane z postepowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola.

4.   Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane.

5.   Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty karty katalogowe oraz atest proponowanych produktów / rozwiązań.

6.   Wykonawca zapewni serwis i magazyn części zamiennych na terenie Polski.

7.   Prezentacja sprzętu przedstawionego przez Oferenta na wstępnym etapie

8.   Przedstawiona oferta musi zawierać wszystkie elementy wyszczególnione w zapytaniu ofertowym, nadawać się do przyjęcia bez konieczności składania kontroferty. Do przyjęcia oferty nie mają zastosowania ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego przyjęcia oferty, co oznacza konieczność potwierdzenia Zamawiającego w formie co najmniej dokumentowej.

 

9.         Wymagania wobec zakresu oferty

I.  Wymagana dotyczące dokumentacji

a)     graficzny i tekstowy opis infrastruktury proponowanego rozwiązania (wersje językowe PL),

b)     graficzny i tekstowy opis architektury proponowanego rozwiązania (wersje językowe PL),

c)     specyfikację techniczną rozwiązania (wersje językowe PL),

d)     prezentację (w dowolnej formie) pozwalającą na jak najlepsze zapoznanie się z oferowanym produktem (wersje językowe PL),

e)     uzupełniony plik: „Kwestionariusz 1.B02”,

f)       uzupełniony plik: „Tabela utrzymanie.xls”

g)     uzupełniony plik: „Lista myjni.xls”

II.   Wymagania dotyczące gwarancji / serwisu

1.     W ramach gwarancji / serwisu od Oferenta oczekiwane będzie:

a)            dostosowywanie rozwiązania do zmieniających się przepisów prawa oraz śledzenie tych zmian po stronie oferenta,

b)            rozwój i ulepszanie rozwiązania,

c)            usuwanie awarii

d)            opisanie systemu obsługi zgłoszeń wraz z możliwością śledzenia bieżących statusów zgłoszeń oraz raportowania historii i stanu aktualnego,

e)            obsługę zgłoszeń (pierwsza linia wsparcia) i rozwiązywanie problemów, w tym usuwanie błędów,

f)             przestrzeganie uzgodnionych parametrów świadczenia usługi,

g)            aktualizację urządzeń,

2.     Warunki serwisu producenta rozwiązania nie mogą zobowiązywać zamawiającego do zapłaty jakichkolwiek kar umownych, podatków, ceł, opłat administracyjnych, itp. dodatkowych w stosunku do ustalonych opłat serwisowych.

3.     Oferent powinien zaproponować pakiety utrzymaniowe zawierające informacje :

3.1  Pakiety dla serwisu sprzętu/rozwiązania.

a)     godziny pracy Help Desk [od hh:mm do hh:mm]

b)     godziny interwencji techników w sklepach [od hh:mm do hh:mm]

 

c)     czasu reakcji na zgłoszone anomalie z podziałem na:

ü  blokujące

ü  ważne

ü  drugorzędne

3.2  Czas na rozwiązanie anomalii z podziałem na:

ü  blokujące

ü  ważne

ü  drugorzędne

4.      Stopnia zapewnionej dostępności (wyrażonego w procentach) do oferowanego rozwiązania w skali roku.

Parametry wskazane w pkt. 3.1, 3.2 winny by wypełnione w pliku: „Tabela utrzymanie”.

9.    Kryteria oceny ofert

Element oceny – fiskalizacja myjni

Waga

CENA

55%

Koszt zakupu rozwiązania fiskalizacji myjni (stanowisko mycie i odkurzacz)

Koszt instalacji rozwiązania fiskalizacji myjni (stanowisko mycie i odkurzacz)

Koszt utrzymania rozwiązania fiskalizacji myjni (stanowisko mycie i odkurzacz)

SERWIS / DOŚWIADCZENIE

25%

Czas reakcji serwisowej

Czas dostawy wraz z uruchomieniem rozwiązania fiskalizacji myjni (stanowisko mycie i odkurzacz od momentu zamówienia)

Gotowość montażowa - dostawa wraz z uruchomieniem (ilość do 30 09 2022r.)

Referencje Dostawcy (rynek PL) - dostawy rozwiązania fiskalizacji myjni (stanowisko mycie i odkurzacz)

GWARANCJA

20%

Gwarancja na produkt (ilość lat)

Gwarancja na montaż (ilość lat)

SUMA kontrolna

100%

1.      Oferta będzie oceniana przez pryzmat ilości myjni i odkurzaczy możliwych do wdrożenia.

2.      Doświadczenie zespołu wdrożeniowego związanego z zakresem Zapytania (udokumentowane przedstawionymi referencjami z ostatniego okresu w zakresie odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na polskim rynku w branży myjni).

1.     referencje dostawcy  (z ostatniego okresu w zakresie odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na polskim rynku w branży myjni).

2.     dostępność zespołu wdrożeniowego.

3.     pełna zgodność oferowanego rozwiązania z prawem polskim, a także zapewnienie bezpłatnych aktualizacji prawnych i fiskalnych dostarczanych przed wymaganym (przez daną zmianę prawną) terminem. Śledzenie zmian zachodzących w polskim prawie leży w 100% po stronie dostawcy oferowanego rozwiązania – przez cały okres korzystania z produktu.

4.     warunki gwarancji i serwisu

10. Miejsce składania ofert oraz terminy związane z postępowaniem

1.   Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia 20.07.2022 do godziny 10:00

2.   Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

3.   W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

·         tel. 22 101 02 02

·         e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

4. Zamawiający dopuszcza możliwość spotkań online w terminie składania ofert w celu udzielania wyjaśnień Oferentom.

5. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

6. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

 

Lp.

Zdarzenia

Data

1.

Ostateczny termin składania pytań do zapytania

 19.07.2022 godz. 10:00

2.

Ostateczny termin nadesłania odpowiedzi

 19.08.2022 godz. 15:00

3.

Przewidywany termin oceny ofert

 29 tydzień 2022

4.

Przewidywany termin spotkań z wybranymi Oferentami

 29-32 tydzień 2022

5.

Przewidywany termin wyboru Oferenta

 29-32  tydzień 2022

6.

Przewidywany początek współpracy

 32-34 tydzień 2022

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
rozporządzenie 12 09 2021.pdf pdf 589.04 2022-07-14 17:01:00 Postępowanie
RFP 1.B02 FISKALIZACJA MYJNI (2).pdf pdf 859.51 2022-07-14 17:01:00 Postępowanie
Kwestionariusz 1.B02.xlsx xlsx 33.94 2022-07-14 17:01:00 Kryterium
Tabela utrzymanie.xlsx xlsx 23.94 2022-07-14 17:01:00 Kryterium
Lista myjni.xlsx xlsx 23.59 2022-07-14 17:01:00 Kryterium
Lista myjni ryczałt za dostawę.xlsx xlsx 23.11 2022-07-14 17:01:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 koszt zakup kompletnego modułu fiskalnego do 1 stanowiska kasowego myjni proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska myjni o ile występuje 1 szt. - (0)
2 koszt montażu kompletnego modułu fiskalnego dla 1 stanowiska myjni (dowolne miejsce w Polsce) proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska myjni o ile występuje - ryczałt 1 usługa - (0)
3 koszt zakupu modułu komunikacji GSM dla 1 stanowiska kasowego myjni proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska myjni o ile występuje 1 szt. - (0)
4 koszt montażu modułu komunikacji GSM dla 1 stanowiska myjni (dowolne miejsce w Polsce) proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska myjni o ile występuje - ryczałt 1 usługa - (0)
5 koszt zakup kompletnego modułu fiskalnego do 1 stanowiska odkurzacza proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 odkurzacza o ile występuje 1 szt. - (0)
6 koszt montażu kompletnego modułu fiskalnego dla 1 stanowiska odkurzacza (dowolne miejsce w Polsce) proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 odkurzacza o ile występuje - ryczałt 1 usługa - (0)
7 koszt zakupu modułu komunikacji GSM dla 1 stanowiska odkurzacza proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 odkurzacza o ile występuje 1 szt. - (0)
8 koszt montażu modułu komunikacji GSM dla 1 stanowiska odkurzacza (dowolne miejsce w Polsce) proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska odkurzacza o ile występuje - ryczałt 1 usługa - (0)
9 koszt dodatkowych prac związanych ze zmianę oprogramowania dla 1 stanowiska myjni (np. kalibracja, personalizacja, ustawienia, upgrade oprogramowania) proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska myjni o ile występuje - ryczałt 1 usługa - (0)
10 koszt dodatkowych prac związanych ze zmianę oprogramowania dla 1 stanowiska odkurzacza (np. kalibracja, personalizacja, ustawienia, upgrade oprogramowania) proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska odkurzacza o ile występuje - ryczałt 1 usługa - (0)
11 koszt dodatkowych prac związanych ze zmianę oprogramowania dla całej myjni (np. kalibracja, personalizacja, ustawienia, upgrade oprogramowania) proszę podac koszt netto dla 1szt. dla całej myjni o ile występuje - ryczałt 1 usługa - (0)
12 koszt dostawy dowolne miejsce w Polsce - ryczałt proszę podac koszt netto 1 dostawa - (0)
13 koszt dostawy dowolne miejsce w Polsce - stawka za 1km proszę podac koszt netto 1 km - (0)
14 koszt jednorazowy opłat za licencje związane z modułem fisklalnym dla 1 stanowiska myjni proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska myjni o ile występuje 1 komplet - (0)
15 koszt jednorazowy opłat za licencje związane z modułem GSM dla 1 stanowiska myjni proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska myjni o ile występuje 1 komplet - (0)
16 koszt jednorazowy opłat za licencje związane z modułem fisklalnym dla 1 stanowiska odkurzacza proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska odkurzacza o ile występuje 1 komplet - (0)
17 koszt jednorazowy opłat za licencje związane z modułem GSM dla 1 stanowiska odkurzacza proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska odkurzacza o ile występuje 1 komplet - (0)
18 koszt jednorazowy opłat za licencje związane z modułem fisklalnym dla całej myjni proszę podac koszt netto dla całej myjni o ile występuje 1 komplet - (0)
19 koszt jednorazowy opłat za licencje związane z modułem GSM dla całej myjni proszę podac koszt netto dla całej myjni o ile występuje 1 komplet - (0)
20 koszt miesieczny opłat za licencje związane z modułem fisklalnym dla 1 stanowiska myjni proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska myjni o ile występuje 1 miesiąc - (0)
21 koszt miesieczny opłat za licencje związane z modułem GSM dla 1 stanowiska myjni proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska myjni o ile występuje 1 miesiąc - (0)
22 koszt miesieczny opłat za licencje związane z modułem fisklalnym dla 1 stanowiska odkurzacza proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska odkurzacza o ile występuje 1 miesiąc - (0)
23 koszt miesieczny opłat za licencje związane z modułem GSM dla 1 stanowiska odkurzacza proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska odkurzacza o ile występuje 1 miesiąc - (0)
24 koszt miesieczny opłat za licencje związane z modułem fisklalnym dla całej myjni proszę podac koszt netto dla całej myjni o ile występuje 1 miesiąc - (0)
25 koszt miesieczny opłat za licencje związane z modułem GSM dla całej myjni proszę podac koszt netto dla całej myjni o ile występuje 1 miesiąc - (0)
26 koszt roczny opłat za licencje związane z modułem GSM dla 1 stanowiska myjni proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska myjni o ile występuje 1 rok - (0)
27 koszt roczny opłat za licencje związane z modułem fisklalnym dla 1 stanowiska odkurzacza proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska odkurzacza o ile występuje 1 rok - (0)
28 koszt roczny opłat za licencje związane z modułem GSM dla 1 stanowiska odkurzacza proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska odkurzacza o ile występuje 1 rok - (0)
29 koszt roczny opłat za licencje związane z modułem fisklalnym dla całej myjni proszę podac koszt netto dla całej myjni o ile występuje 1 rok - (0)
30 koszt roczny opłat za licencje związane z modułem GSM dla całej myjni proszę podac koszt netto dla całej myjni o ile występuje 1 rok - (0)
31 koszt miesieczny opłat za serwis sprzetu związane z modułem fisklalnym dla 1 stanowiska myjni proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska myjni o ile występuje 1 miesiąc - (0)
32 koszt miesieczny opłat za serwis sprzetu związane z modułem GSM dla 1 stanowiska myjni proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska myjni o ile występuje 1 miesiąc - (0)
33 koszt miesieczny opłat za serwis sprzetu związane z modułem fisklalnym dla 1 stanowiska odkurzacza proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska odkurzacza o ile występuje 1 miesiąc - (0)
34 koszt miesieczny opłat za serwis sprzetu związane z modułem GSM dla 1 stanowiska odkurzacza proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska odkurzacza o ile występuje 1 miesiąc - (0)
35 koszt miesieczny opłat za serwis sprzetu związane z modułem fisklalnym dla całej myjni proszę podac koszt netto dla całej myjni o ile występuje 1 miesiąc - (0)
36 koszt miesieczny opłat za serwis sprzetu związane z modułem GSM dla całej myjni proszę podac koszt netto dla całej myjni o ile występuje 1 miesiąc - (0)
37 koszt roczny opłat za serwis sprzetu związane z modułem GSM dla 1 stanowiska myjni proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska myjni o ile występuje 1 rok - (0)
38 koszt roczny opłat za serwis sprzetu związane z modułem fisklalnym dla 1 stanowiska odkurzacza proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska odkurzacza o ile występuje 1 rok - (0)
39 koszt roczny opłat za serwis sprzetu związane z modułem GSM dla 1 stanowiska odkurzacza proszę podac koszt netto dla 1szt. dla 1 stanowiska odkurzacza o ile występuje 1 rok - (0)
40 koszt roczny opłat za serwis sprzetu związane z modułem fisklalnym dla całej myjni proszę podac koszt netto dla całej myjni o ile występuje 1 rok - (0)
41 koszt roczny opłat za serwis sprzetu związane z modułem GSM dla całej myjni proszę podac koszt netto dla całej myjni o ile występuje 1 rok - (0)
42 koszt 1 dnia roboczego technika / specjalisty za prace dodatkowe proszę podac koszt netto 1 dzień - (0)
43 koszt 1 godziny roboczej technika / specjalisty za prace dodatkowe proszę podac koszt netto 1 rbg. - (0)
44 INNE 1 proszę podac koszt netto o ile występuje 1 szt. - (0)
45 INNE 2 proszę podac koszt netto o ile występuje 1 szt. - (0)
46 INNE 3 proszę podac koszt netto o ile występuje 1 szt. - (0)
47 INNE 4 proszę podac koszt netto o ile występuje 1 szt. - (0)
48 INNE 5 proszę podac koszt netto o ile występuje 1 szt. - (0)
49 INNE 6 proszę podac koszt netto o ile występuje 1 szt. - (0)
50 INNE 7 proszę podac koszt netto o ile występuje 1 szt. - (0)
51 INNE 8 proszę podac koszt netto o ile występuje 1 szt. - (0)
52 INNE 9 proszę podac koszt netto o ile występuje 1 szt. - (0)
53 INNE 10 proszę podac koszt netto o ile występuje 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9307 PLN, EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 55% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie zespołu projektowego - Doświadczenie zespołu wdrożeniowego w zakresie implementacji rozwiązania fiskalizacji myjni. (0)
3 Warunki płatności - Proszę potwierdzić warunki płatności: Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku istniejących placówek handlowych Zamawiającego oraz obligatoryjnie 45 dni w przypadku nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego. Płatność będzie realizowana przelewem po zrealizowaniu całości zamówienia oraz kompleksowo wykonanej usłudze wraz z uruchomieniem oraz po podpisaniu dokumentu odbioru usługi (odebranie ostatecznego produktu usługi). Wszelkiego rodzaju przedpłaty nie są akceptowane. (0)
4 Kwestionariusz - Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza: "Kwestionariusz 1.B02"

Kwestionariusz 1.B02 [...].xlsx

(0)
5 Termin ważności oferty - Termin związania ofertą wynosi 90 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. ITM Poslka zastrzega sobie możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni. Proszę o potwierdzenie. (0)
6 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę o załączenie. (0)
7 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę o załączenie. (0)
8 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
9 Produkt i usługi zgodne z normą branżową, prawem POLSKIM. - Proszę potwierdzić pełną zgodność oferowanego rozwiązania z prawem polskim, a także zapewnienie bezpłatnych aktualizacji prawnych i fiskalnych dostarczanych przed wymaganym (przez daną zmianę prawną) terminem. Śledzenie zmian zachodzących w polskim prawie leży w 100% po stronie dostawcy oferowanego rozwiązania – przez cały okres korzystania z produktu Proszę potwierdzić. (0)
10 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
11 Inne dokumenty (załączniki) - Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej. (0)
12 Harmonogram projektu - Proszę załączyć harmonogram projektu (0)
13 Graficzny i tekstowy opis architektury proponowanego rozwiązania (wersja językowa PL) - Proszę załączyć graficzny i tekstowy opis architektury proponowanego rozwiązania (wersja językowe PL) (0)
14 Specyfikacja techniczna rozwiązania (wersja językowe PL) - Proszę załączyć specyfikację techniczną rozwiązania (wersja językowa PL ) (0)
15 Prezentacja (w dowolnej formie) pozwalająca na jak najlepsze zapoznanie się z oferowanym produktem (wersja językowa) - Proszę załączyć prezentację (w dowolnej formie) pozwalającą na jak najlepsze zapoznanie się z oferowanym produktem (wersja językowa PL) (0)
16 Pakiety utrzymaniowe 6.25% Proszę o zaproponowanie pakietów utrzymaniowych poprzez załączenie wypełnionego pliku: "Tabela utrzymanie"

Tabela utrzymanie.xl [...].xlsx

(0)
17 Graficzny i tekstowy opis infrastruktury proponowanego rozwiązania (wersja językowa PL) - Proszę załączyć opis infrastruktury proponowanego rozwiązania (wersja językowa PL) (0)
18 Gwarancja na produkt (ilość lat) 10% Proszę o zaproponowanie warunków gwarancji oferowanych produktów, opisanych w zapytaniu ofertowym (0)
19 Gwarancja na montaż (ilość lat) 10% Proszę o zaproponowanie warunków gwarancji na montaż oferowanych produktów, opisanych w zapytaniu ofertowym (0)
20 Czas dostawy wraz z uruchomieniem rozwiązania (od momentu zamówienia) 6.25% Proszę o podanie informacji w dniach kalendarzowych. (0)
21 Gotowość montażowa - dostawa wraz z uruchomieniem (ilość do 30 09 2022) 6.25% Proszę o podanie informacji w sztukach na miesiąc oraz wypełnić plik: "Lista myjni" - potwierdzenie możliwości wdrożenia rozwiązania do 30 09 2022r.

Lista myjni.xlsx

(0)
22 Referencje Dostawcy (rynek PL) - dostawy rozwiązania fiskalizacji myjni (stanowisko mycie i odkurzacz) 6.25% Proszę o załączenie referencji firmy (z ostatniego okresu w zakresie odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na polskim rynku w branży myjni ) - dostawy rozwiązania fiskallizacji myjni (0)
23 Prezentacja sprzętu - Proszę potwierdzić możliwość prezentacji sprzętu przedstawionego przez Oferenta we wskazanej przez ITM Polska lokalizacji. (0)
24 Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - Proszę załączyć polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (0)
25 Karty katalogowe oraz atest proponowanych kas SCO - Proszę załączyć karty katalogowe oraz atest proponowanych kas SCO (0)
26 Koszt dostawy (tabela do uzupełniania) - Proszę uzupełnić plik: "Lista myjni ryczałt za dostawę" w pozycji "CAŁKOWITY KOSZT DOJAZDU DO WSKAZANEJ LOKALIZAJI PLN netto"

Lista myjni ryczałt [...].xlsx

(0)
27 Proszę potwierdzić, że przedstawione rozwiązanie spełnia wszystkie wymagania:1. Drukarka fiskalna specjalna (bez papieru), 2. Łączność online z KAS (krajowa Administracja skarbowa), 3. Odporność na warunki atmosferyczne, 4. Czytelny wyświetlacz z możliwością skanu kodu QR, 5. Homologacja wymagana prawem dla tego typu urządzeń. - Proszę potwierdzić, że przedstawione rozwiązanie spełnia wszystkie wymagania:1. Drukarka fiskalna specjalna (bez papieru), 2. Łączność online z KAS (krajowa Administracja skarbowa), 3. Odporność na warunki atmosferyczne, 4. Czytelny wyświetlacz z możliwością skanu kodu QR, 5. Homologacja wymagana prawem dla tego typu urządzeń. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 358