Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-07-2022 12:40:00 |
Składania : | 10-08-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
1.E15
PAKOWANIE HERMETYCZNE
PAKOWARKI I OPAKOWANIA
HERMETYCZNE DO ŻYWNOŚCI - WSPÓŁPRACA
CIĄGŁA : regularne dostawy wraz ze wdrożeniem technologii i wsparciem dla sklepów Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche)
Data: 22.07.2022
Grupa
Muszkieterów jest franczyzową siecią handlową zrzeszającą
371 sklepów, w tym 190 supermarketów spożywczych Intermarche oraz 181 supermarketów
typu „dom i ogród” Bricomarche, Grupa posiada również 69 stacji benzynowych
funkcjonujących przy wybranych sklepach oraz około 80 myjni różnych producentów
zlokalizowanych przy sklepach Intermarche oraz Bricomarche. Każdy ze sklepów
jest niezależną spółką zarządzaną przez jej właściciela. Rolą centrali jest
zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu sklepów.
2. Informacje dotyczące zapytania
ofertowego
„ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w
Swadzimiu jest spółką zarządzającą rozwojem supermarketów Intermarche i
Bricomarche, reprezentująca w niniejszym postępowaniu spółkę SCA PR Polska sp. z o.o. zaprasza
Oferenta do złożenia oferty na: zakup półautomatycznych maszyn przeznaczonych
do zgrzewania tacek w technologii MAP (przedmuchem gazu), ręcznych maszyn
przeznaczonych do zgrzewania tacek gastronomicznych bez technologii MAP ( bez
przedmuchu gazu) wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla sklepów Grupy Muszkieterów w
Polsce (Intermarche) oraz dedykowane opakowania i folię w zakresie i na warunkach określonych
w niniejszym dokumencie.
Zamawiający bierze udział w
postępowaniu ofertowym jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków
zakupowych dla spółek prawa handlowego prowadzących działalność gospodarczą w
postaci sklepów, które dokonywać będą zamówień bezpośrednich u Oferenta i
bezpośrednio z Oferentem rozliczać wykonane zamówienie.
Dokument jest przeznaczony dla firm zaproszonych do
postępowania ofertowego na dostarczenie dokumentacji związanej z zapytaniem
dla:
SCA PR Polska sp. z o.o.
Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5
62-080 Tarnowo Podgórne
Niniejszy dokument stanowi własność Zamawiającego.
Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak
również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek
formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na
piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie,
zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.
3.
Przedmiot zapytania
Przedmiotem zapytania jest przestawienie oferty na zakup
półautomatycznych maszyn przeznaczonych do zgrzewania tacek w technologii MAP (przedmuchem
gazu), ręcznych maszyn przeznaczonych do zgrzewania tacek gastronomicznych bez
technologii MAP ( bez przedmuchu gazu) wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla
sklepów Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche) oraz dedykowane opakowania i
folię zgodnie z zapytaniem. Technologia ta służy do pakowania surowego
mięsa, drobiu, serów, garmażu, sałatek oraz asortymentu rybnego.
4.
Cel dokumentu
Celem postępowanie jest zakup półautomatycznych maszyn przeznaczonych do
zgrzewania tacek w technologii MAP (przedmuchem gazu), ręcznych maszyn
przeznaczonych do zgrzewania tacek gastronomicznych bez technologii MAP ( bez
przedmuchu gazu) wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla sklepów Grupy Muszkieterów
w Polsce (Intermarche) oraz dedykowane opakowania i folię
Biorąc powyższe pod uwagę poszukujemy rozwiązania wyłącznie spełniającego
wymagania określone w zapytania oraz m.in.
przepisami prawa polskiego.
5.
Warunki udziału w postępowaniu
1. Ofertę należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest
dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby
powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje
językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie
ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy
obowiązujące prawodawstwie polskim.
2.
Wykonawca
powinien:
a.
posiadać uprawniania do wykonywania
działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania.
b.
posiadać
wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia
c.
dysponować
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia.
3.
Wykonawca
oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonywanie przedmiotu zamówienia.
4.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy ( Kwestionariusz 1.E15 ),
aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG,
NIP, REGON, polisa ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej.
6. Zastrzeżenia
1.
Postępowanie
prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem
zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
2.
Do
niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
3.
Do
obowiązków Oferenta w zakresie w zakresie obowiązku zachowania poufności zastosowanie
będzie miała umowa o zachowaniu poufności. Oferenci będą poproszeni o
podpisanie umowy o zachowaniu poufności w dalszym etapie postepowania.
Zapytanie
nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM
Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek należących do Grupy
Muszkieterów w Polsce, w tym SCA PR Polska sp. z o.o. wynikających z
podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.
4. Wydatki
poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez spółkę
„ITM Polska”.
5.
Odpowiedź Oferenta na zapytanie
ofertowe nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji tej odpowiedzi w całości
lub jej części, ponadto treść art. 682 Kodeksu cywilnego nie ma zastosowania.
6. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
7. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Zamawiającego w stosunku do potencjalnego Oferenta dopóki nie zostanie złożone
wyraźne oświadczenie woli Zamawiającego o przyjęciu oferty.
8. Termin
ważności oferty musi wynosić: 45 dni.
9. Warunki płatności :
a.
Termin płatności – nie krótszy niż 30
dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku
istniejących placówek handlowych Zamawiającego oraz obligatoryjnie 45 dni w
przypadku nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego.
b.
Płatność będzie realizowana przelewem po zrealizowaniu zamówienia oraz kompleksowo
wykonanej usługi wraz z uruchomieniem oraz po podpisaniu dokumentu odbioru
usługi (odebranie ostatecznego produktu usługi).
1.
Oferta powinna być zatytułowana „PAKOWARKI I OPAKOWANIA
HERMETYCZNE DO ŻYWNOŚCI wraz ze wdrożeniem i wsparciem dla sklepów Grupy Muszkieterów
w Polsce (Intermarche)”.
2.
Oferent przygotuje propozycję w oparciu o
wytyczne wynikające z przekazanych
materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą ekspercką, a także obowiązującymi
przepisami.
3.
Informacje związane z postepowaniem Oferent
przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola.
5. Oferent
zobowiązany jest załączyć do oferty karty
katalogowe oraz atest proponowanych produktów / rozwiązań.
6.
Wykonawca
zapewni serwis i magazyn części zamiennych na terenie Polski.
7.
Prezentacja
sprzętu przedstawionego przez Oferenta na wstępnym etapie.
8.
Test
technologii na wskazanych lokalizacjach przez „ITM POLSKA” Sp. z o.o.
9.
Preferowane
jest przedstawiona jak największej ilości elementów wyszczególnione w zapytaniu
ofertowym, które nadawać się będą do
przyjęcia bez konieczności składania kontroferty. Do przyjęcia oferty nie mają
zastosowania ogólne przepisy prawa dotyczące milczącego przyjęcia oferty, co
oznacza konieczność potwierdzenia Zamawiającego w formie co najmniej
dokumentowej.
9.
Wymagania wobec zakresu oferty
I. Wymagana dotyczące dokumentacji
a)
specyfikację
techniczną rozwiązania (wersje językowe PL),
b)
prezentację
(w dowolnej formie) pozwalającą na jak najlepsze zapoznanie się z oferowanym
produktem (wersje językowe PL),
c)
uzupełniony
plik: „Kwestionariusz 1.E15”,
II. Wymagania dotyczące gwarancji
/ serwisu
1.
W
ramach gwarancji / serwisu od Oferenta oczekiwane będzie:
a)
dostosowywanie rozwiązania do
zmieniających się przepisów prawa oraz śledzenie tych zmian po stronie
oferenta,
b)
rozwój i ulepszanie rozwiązania,
c)
usuwanie awarii
d)
opisanie systemu obsługi zgłoszeń wraz
z możliwością śledzenia bieżących statusów zgłoszeń oraz raportowania historii
i stanu aktualnego,
e)
obsługę zgłoszeń (pierwsza linia
wsparcia) i rozwiązywanie problemów, w tym usuwanie błędów,
f)
przestrzeganie uzgodnionych parametrów
świadczenia usługi,
2. Warunki gwarancji / serwisu producenta rozwiązania
nie mogą zobowiązywać zamawiającego do zapłaty jakichkolwiek kar umownych,
podatków, ceł, opłat administracyjnych, itp. dodatkowych w stosunku do
ustalonych opłat serwisowych.
3. Oferent może zaproponować pakiety
utrzymaniowe po gwarancyjne zawierające informacje :
3.1 Pakiety dla
serwisu sprzętu/rozwiązania.
a)
godziny
pracy Help Desk [od hh:mm do hh:mm]
b)
godziny
interwencji techników w sklepach [od hh:mm do hh:mm]
c)
czasu
reakcji na zgłoszone anomalie
d)
Czas na
rozwiązanie anomalii
Parametry
wskazane powinny być wypełnione w pliku:
„Tabela utrzymanie”.
Dodatkowo
w pliku „Tabela utrzymanie” obowiązkowo Oferent opisze warunki gwarancji.
9. Kryteria oceny ofert
1.
Oferta będzie oceniana przez
a. pryzmat
ilości sprzętu możliwego do wdrożenia.
b. Referencje dostawcy (z ostatniego okresu w zakresie
odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na polskim rynku w branży
spożywczej).
c. Pełnej
zgodności oferowanego rozwiązania z prawem polskim.
d. Warunki
gwarancji i serwisu
10. Miejsce składania ofert oraz terminy związane
z postępowaniem
Element oceny - fiskalizacja myjni |
Waga |
CENA |
55% |
Koszt
zakupu rozwiązania - urządzenia, matryce, wdrożenie, szkolenie |
|
Koszt
zakupu opakowań i folii |
|
Koszt
dostawy opakowań i folii |
|
SERWIS /
DOŚWIADCZENIE |
30% |
Czas reakcji
gwarancyjnej |
|
Czas
reakcji serwisowej |
|
Czas
dostawy wraz z uruchomieniem rozwiązania -urządzenia, matryce, wdrożenie,
szkolenie |
|
Czas
dostawy opakowań i folii |
|
Gotowość
montażowa - dostawa wraz z uruchomieniem |
|
Referencje
Dostawcy (rynek PL) - dostawy rozwiązania systemu pakowania |
|
GWARANCJA |
15% |
Gwarancja
na produkt (ilość lat) |
|
Gwarancja
na montaż (ilość lat) |
|
SUMA
kontrolna |
100% |
1.
Rozpatrywane będą jedynie oferty
złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia 10.08.2022 do godziny 10:00
2.
Oferty dostarczone po wskazanym
terminie nie będą rozpatrywane.
3.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt
poprzez przycisk w rogu formularza "Wyślij
wiadomość"
- pytania związane z obsługą platformy,
proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
4. Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.
5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
Lp. |
Zdarzenia |
Data |
1. |
Ostateczny
termin składania pytań do zapytania |
08.08.2022 godz. 09:00 |
2. |
Ostateczny
termin nadesłania odpowiedzi |
09.08.2022 godz. 14:00 |
3. |
Przewidywany
termin oceny ofert |
32 tydzień 2022 |
4. |
Przewidywany
termin spotkań z wybranymi Oferentami |
33-34 tydzień 2022 |
5. |
Przewidywany
termin wyboru Oferenta |
34 tydzień 2022 |
6. |
Przewidywany początek współpracy |
34-35 tydzień 2022 |
2022-08-08 12:37 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na: 1) Ile urządzeń zamawiający przewiduje w przeciągu roku? ODP. Mamy potencjał około 200 sklepów. Wszystkie sklepy sa zainteresowane zakupem urządzeń. W części sklepów sa one już zainstalowane, ale sklepy mogą dokupić urządzenia lub je wymaniać 2) cena opakowań i folli w dużej mierze zależy od ilości, którą Państwo będą kupować. Czy jest możliwość podania prognozowanej ilości ? ODP. Mamy potencjał około 200 sklepów, które różnią się wielkością powierzchni handlowej i sprzedażą asortymentu. Sklepy mają powierzchnię poniżej 1000m2, ale też jest duża liczba sklepów koło 2000 m2. Średnia powierzchnia sklepu to powyżej 1200m2 Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2022-08-08 12:30 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na: 1) Czy możliwe jest złożenie oferty tylko w części przetargu na opakowania i maszyny bez map? ODP. TAK 2) czy możliwe jest złożenie oferty na opakowania i ramki/wykrojniki ale nie na maszyny MAP? ODP. TAK 3) proszę także o określenie rodzaju materiału opakowań na wędliny. ODP. wymagane rodzaje materiałów opakowań są podany przy każdej pozycji w zapytaniu w formularzu wraz z kolorem i wymiarem. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
Komunikaty