Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-01-2023 10:17:00 |
Składania : | 14-02-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 14-02-2023 09:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
1.
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa detektora oraz stacji opisowej zwanych dalej „sprzętem
medycznym” do siedziby Zamawiającego.
2.
Szczegółowe
wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu
zamówienia zawiera Załącznik nr 5.1 – 5.2
do SWZ.
3.
Przedmiot zamówienia
obejmuje:
1)
dostawę sprzętu
medycznego określonego w załączniku nr 5.1 – 5.2 do SWZ,
a)
instalację,
uruchomienie i integrację przedmiotu
zamówienia określonego w Zadaniu nr 1 z systemem postprocessingowym (syngo.via) wykorzystywanym przez
Zamawiającego,
b)
wymianę, instalację
i uruchomienie przedmiotu zamówienia
określonego w Zadaniu nr 2 w aparacie RTG Zamawiającego (tj. Luminos dRF Max) wraz z wykonaniem niezbędnych
testów specjalistycznych.
2)
udzielenia instruktażu w zakresie obsługi sprzętu medycznego, o którym mowa w ust. 1, w
jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu
terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.
4. Zaoferowane wyroby medyczne muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane po 1 stycznia 2022 r. Nie dopuszcza się oferowania wyrobu medycznego rekondycjonowanego oraz sprzętu medycznego demonstracyjnego. Wyroby medyczne muszą być wolne od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych.
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-03-13 14:23 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o udzieleniu (13-03-2023) |
2023-02-21 09:31 | Jacek Banaszak | Wyniki postępowania |
2023-02-14 10:02 | Monika Wojciechowska | Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu |
2023-02-14 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
INFORMACJA
O
KWOCIE,
JAKA
ZAMAWIAJĄCY
PRZEZNACZYŁ
NA
SFINANSOWANIE
ZAMÓWIENIA Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „DOSTAWA DETEKTORA ORAZ STACJI OPISOWEJ”, przeznaczył kwotę 138 630,17 zł brutto. |
2023-02-09 13:27 | Jacek Banaszak | Informacja nr 2 - Zmian terminu składania ofert |
2023-02-08 08:29 | Jacek Banaszak | Ogłoszenie o zamówieniu (30-01-2023) |
2023-02-06 10:34 | Jacek Banaszak |
Informacja
nr
1
dla
wykonawców
SWZ - 006 — modyfika [...].docx |
Komunikaty