Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-02-2023 14:47:00 |
Składania : | 09-02-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę materiałów biurowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r PZP ( Dz. U. z 2022 poz. 1710 z późn. zm. ) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1. Przedmiot zamówienia i jego opis.
Zamówienie obejmuje dostawę materiałów biurowych zgodnie z opisem znajdującym się w poniższym formularzu.
2. Termin i opis realizacji zamówienia.
1) Dostawy będą realizowane począwszy od dnia podpisania umowy, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie do 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Ostatnia dostawa zostanie zrealizowana do dnia 22.12.2023 r.
2) Rozładunek oraz wniesienie przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego), do miejsca wskazanego przez Zamawiającego tj. pok. 118 w budynku siedziby PUP w Radomiu.
3. Gwarancja i reklamacje.
1) Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone towary, liczonej od dnia realizacji dostaw.
2) Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do 3 dni od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym okresie objętym gwarancją.
3) W przypadku reklamacji ilościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do uzupełnienia zamawianej ilości towaru w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji.
4) W przypadku reklamacji jakościowej wniesionej przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny koszt.
4. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie elektronicznej poprzez poniższy formularz do dnia 09.02.2023 r. do godz. 12.00
5. Warunki i termin płatności.
Termin płatności – 14 dni od dnia otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury.
6. Kryteria oceny ofert.
Oferty będą oceniania wg jednego kryterium:
Cena brutto – 100 %
7. Ocena ofert.
Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta będzie miała najniższą cenę globalną za wykonanie zamówienia i będzie zgodna z wymaganiami przedstawionymi przez Zamawiającego.
8. Postanowienia końcowe:
1) W przypadku wybrania Wykonawcy zostanie zawarta z nim umowa na warunkach określonych we wzorze umowy, który został przedstawiony w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego.
2) Złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny.
9. Załączniki
1) Klauzula informacyjna RODO:
2) Wzór umowy
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 38 67 118
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-02-10 11:12 | Agnieszka Leśkiewicz |
Powiatowy
Urząd
Pracy
w
Radomiu
informuje,
iż
najkorzystniejszą
ofertą
na
,,Dostawę
materiałów
biurowych
dla
Powiatowego
Urzędu
Pracy
w
Radomiu”
została
uznana
oferta
złożona
przez
firmę
BIURO
PLUS
Zbigniew
Jakubczyk,
która
za
realizację
przedmiotu
zamówienia
zaoferowała
łączna
kwotę
brutto
28
606.75
PLN.
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza. Dziękujemy za złożenie ofert i udział w postępowaniu. |
Komunikaty