Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/ZP – 011/2023 DOSTAWA APARATU DO ZNIECZULEŃ PRZYSTOSOWANEGO DO PRACY W ŚRODOWISKU MR

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 10-02-2023 09:28:00
Składania : 14-03-2023 09:15:00
Otwarcia : 14-03-2023 09:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa, uruchomienie i instalacja aparatu do znieczuleń przystosowanego do pracy w środowisku MR zwanego dalej „sprzętem medycznym” do siedziby Zamawiającego.


2.      Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.


3.        Przedmiot zamówienia obejmuje:

1)      dostawę sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 5 do SWZ jego instalacje oraz uruchomienie w siedzibie Zamawiającego,

2)      udzielenia instruktażu w zakresie obsługi sprzętu medycznego, o którym mowa w ust. 1, w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym.


w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (opublikowane 10-02-2023).pdf pdf 109.91 2023-02-10 09:28:00 Postępowanie
SWZ - 011.pdf pdf 5386.06 2023-02-10 09:28:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - JEDZ.pdf pdf 674.18 2023-02-10 09:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc doc 87 2023-02-10 09:28:00 Postępowanie
załącznik nr 3 - JEDZ.doc doc 185 2023-02-10 09:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - oświadczenie wykonawcy ust. 7.doc doc 51.5 2023-02-10 09:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.doc doc 88.5 2023-02-10 09:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 47.5 2023-02-10 09:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów.docx docx 51.68 2023-02-10 09:28:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla wykonawców.pdf pdf 1265.26 2023-02-24 10:10:57 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców.doc doc 216.5 2023-02-24 10:10:57 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Projekt umowy — modyfikacja.docx docx 55.5 2023-02-24 10:10:57 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.pdf pdf 2895.48 2023-02-24 10:11:25 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców.doc doc 236 2023-02-24 10:11:25 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Projekt umowy — modyfikacja.docx docx 55.5 2023-02-24 10:11:25 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców — korekta.pdf pdf 3394.49 2023-02-27 12:45:04 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców — korekt.doc doc 222 2023-02-27 12:45:04 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla wykonawców — korekt.pdf pdf 1498.78 2023-02-27 12:45:04 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla wykonawców — korekta.doc doc 246 2023-02-27 12:45:04 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5 - Zestawienie wymaganych minimalnych parametrów - modyfikacja.docx docx 53.9 2023-02-27 12:45:04 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie sprostowanie (opublikowane 01-03-2023).pdf pdf 66.46 2023-03-02 07:26:07 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców.pdf pdf 370.34 2023-03-02 07:42:19 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla wykonawców.doc doc 198.5 2023-03-02 07:42:19 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 42 2023-03-14 10:26:59 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 211.75 2023-03-22 12:41:01 Publiczna wiadomość
Unieważnienie postępowania.docx docx 105.01 2023-03-22 12:41:01 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu (opublikowane 27-03-2023).pdf pdf 99.14 2023-03-27 09:16:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-27 09:16 Jacek Banaszak Ogłoszenie o udzieleniu (opublikowane 27-03-2023) - unieważnienie

Ogłoszenie o udziele [...].pdf

2023-03-22 12:41 Jacek Banaszak Unieważnienie postępowania

Unieważnienie postęp [...].pdf

Unieważnienie postęp [...].docx

2023-03-14 10:26 Jacek Banaszak Zestawienie z otwarcia ofert

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2023-03-14 09:15 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA


Stosownie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: DOSTAWA APARATU DO ZNIECZULEŃ PRZYSTOSOWANEGO DO PRACY W ŚRODOWISKU MR przeznaczył kwotę 544 770,36 zł brutto
2023-03-02 07:42 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla wykonawców

Informacja nr 3 dla [...].pdf

Informacja nr 3 dla [...].doc

2023-03-02 07:26 Jacek Banaszak Ogłoszenie sprostowanie (opublikowane 01-03-2023)

Ogłoszenie sprostowa [...].pdf

2023-02-27 12:45 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla wykonawców — korekta

Informacja nr 2 dla wykonawców — korekta

Informacja nr 2 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 2 dla [...].doc

Załącznik nr 5 - Zes [...].docx

2023-02-24 10:11 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla wykonawców

Informacja nr 2 dla [...].pdf

Informacja nr 2 dla [...].doc

Załącznik nr 2 - Pro [...].docx

2023-02-24 10:10 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].doc

Załącznik nr 2 - Pro [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 785