Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.2.14.2023 Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni wzmocnionej destruktem asfaltowym w zakresie uzupełnienia nawierzchni na terenie miasta Kościana

Termin:
Zamieszczenia : 22-05-2023 13:16:00
Składania : 25-05-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Kościan, dnia 22.05.2023 r.

BZP. 271.2.14.2023

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni wzmocnionej destruktem asfaltowym w zakresie uzupełnienia nawierzchni na terenie miasta Kościana.

Zamawiający: Burmistrz Miasta Kościana Al. Kościuszki 22 64-000 Kościan

1. Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 30.09.2023 r. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w: 1) szczegółowej specyfikacji technicznej (załącznik nr 1), 2) przedmiarze robót (załącznik nr 2), 3) wykazie powierzchni dróg (załącznik nr 3). 3. Warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w projekcie umowy (załącznik nr 4). 4. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany przedmiot zamówienia. 5. Kryterium wyboru oferty : najniższa cena. 6. Sposób obliczenia: powinna być wyliczona na podstawie załączonego przedmiaru. Zalecana metoda kalkulacji, polega na obliczeniu wartości kosztorysowej robót objętych kosztorysem ofertowym jako sumy iloczynów jednostek przedmiarowych robót i ich jednostkowych brutto. W ofercie należy podać cenę kosztorysową brutto w złotych polskich. Cena oferty obejmuje wszystkie koszty wykonania zamówienia i winna być określona cyframi i słownie. Ceny jednostkowe wskazane w kosztorysie ofertowym określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom. Cenę należy skalkulować na podstawie specyfikacji technicznej (załącznik nr 1) i przedmiaru (załącznik nr 2). 7. Do oferty należy dołączyć wypełniony kosztorys ofertowy. 8. Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5). 9. Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 7 i 8 przez Wykonawcę powoduje odrzucenie oferty. 10. Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że: ▪ akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym, ▪ uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty, ▪ gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą, ▪ uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. ▪ wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym. 11. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny. 12. Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania. 13. Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22

Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego bieżące utrzymanie dróg gminnych w mieście Kościanie.

3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pana/Pani danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych; 4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat; 5) obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki: 1) Szczegółowa specyfikacja techniczna 2) Przedmiar robót 3) Wykaz powierzchni dróg 4) Projekt umowy (oświadczenie o prowadzeniu rachunku) 5) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

UWAGA:

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. 2022 r poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał.1_SST_Biezace_utrzymanie_nawierzchni_z_destruktu_asfaltowego_2023.docx docx 19.47 2023-05-22 13:16:00 Postępowanie
zał.2_Przedmiar.pdf pdf 252.11 2023-05-22 13:16:00 Postępowanie
zał.3_Wykaz_drog_grunt._-_ulepszonych_destruktem_asfaltowym_2023_po_zmianie.xls xls 26.5 2023-05-22 13:16:00 Postępowanie
zał.4_Projekt_umowy.doc doc 103.5 2023-05-22 13:16:00 Postępowanie
zał.5_Oświadczenie_Ukraina.docx docx 19.11 2023-05-22 13:16:00 Postępowanie
Zestawienie ofert.pdf pdf 68.9 2023-05-25 10:29:22 Publiczna wiadomość
Raport z postępowania.pdf pdf 158.5 2023-05-26 09:07:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-26 09:07 Aneta Rabiega Raport z postępowania

Raport z postępowani [...].pdf

2023-05-25 10:29 Aneta Rabiega Zestawienie ofert

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni wzmocnionej destruktem asfaltowym Zamawiający wymaga załączenia kosztorysu ofertowego oraz oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2810 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 213