Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ORG.2600.76.2023 Przeprowadzenie audytu (kontroli) dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonych przez Gminę Toszek jako Zamawiającego w latach 2021-2023

Sandra Drewniok
Gmina Toszek
Termin:
Zamieszczenia : 22-08-2023 14:48:00
Składania : 28-08-2023 08:00:00
Otwarcia : 28-08-2023 08:01:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Szczegóły w zapytaniu ofertowym (w załączeniu).


Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 28 sierpnia 2023 r. (poniedziałek) do godz. 8:00.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (32) 237-80-17

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1 - Zapytanie ofertowe - przeprowadzenie audytu (kontroli) dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.pdf pdf 601.61 2023-08-22 14:48:00 Postępowanie
2 - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Wykaz postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.pdf pdf 487.27 2023-08-22 14:48:00 Postępowanie
3 - Załącznik nr 1 do oferty - Wykaz wykonanych usług.docx docx 25.25 2023-08-22 14:48:00 Postępowanie
4 - Załącznik nr 2 do oferty - Wykaz osób, skierowanych do realizacji zamówienia.docx docx 28.3 2023-08-22 14:48:00 Postępowanie
5 - Wyjasnienie treści zapytania ofertowego.pdf pdf 382.39 2023-08-24 16:05:21 Publiczna wiadomość
6 - Protokół postępowania - audyt zamówień publicznych-sig.pdf pdf 837.82 2023-08-30 13:07:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-08-30 13:07 Sandra Drewniok Protokół postępowania o udzielenie zamówienia - WYNIK POSTĘPOWANIA

6 - Protokół postępo [...].pdf

2023-08-24 16:05 Sandra Drewniok W dniu dzisiejszym, tj. 24 sierpnia 2023 r. do Urzędu Miejskiego w Toszku za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS wpłynęły zapytania, zawierające jednocześnie wniosek o zmianę treści zapytania ofertowego na przeprowadzenie audytu (kontroli) dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonych przez Gminę Toszek jako Zamawiającego w latach 2021-2023, na które Zamawiający udziela odpowiedzi w pliku dołączonym do niniejszego komunikatu.
Udzielone odpowiedzi stanowią integralną część zapytania ofertowego.

5 - Wyjasnienie treś [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przeprowadzenie audytu (kontroli) dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonych przez Gminę Toszek jako Zamawiającego w latach 2021-2023 Przeprowadzenie na podstawie imiennego upoważnienia Burmistrza Toszka w okresie obowiązywania umowy audytu (kontroli) dokumentacji przeprowadzonych przez Gminę Toszek jako Zamawiającego postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w latach 2021-2023, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia (radcy prawnego lub adwokata) w obszarze zamówień publicznych - LICZBA LAT 25% Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia (radcy prawnego lub adwokata) w obszarze zamówień publicznych - LICZBA LAT. WAŻNE: Liczbę lat należy podać oddzielnie dla każdej osoby z zastrzeżeniem, iż należy wykazać tylko te osoby, które rzeczywiście będą wykonywać przedmiot zamówienia na rzecz Zamawiającego, a przy ocenie ofert brana będzie pod uwagę średnia arytmetyczna lat doświadczenia wszystkich osób wskazanych w wykazie. Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji odpowiednich zasobów), co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe radcy prawnego lub adwokata, zgodnie z: 1) ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz.1166), 2) ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1184 z późn. zm.), 3) ustawą z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 823) i posiadającą co najmniej 4-letnie (czteroletnie) doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za świadczenie usług, z podaniem informacji o kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (odpowiednio: radca prawny lub adwokat) oraz jego doświadczeniu, przy czym należy wykazać tylko te osoby, które rzeczywiście będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (zgodnie z pkt 4.2 oraz pkt 9 zapytania ofertowego) - należy dołączyć wypełniony załącznik nr 2 do oferty -Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia sporządzony według wzoru (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Wymagania kwalifikacyjne na audytora wewnętrznego zgodnie z art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 z późn. zm) - POSIADANIE UPRAWNIEŃ AUDYTORA WEWNETRZNEGO 5% KRYTERIUM FAKULTATYWNE - DODATKOWO PUNKTOWANE Wymagania kwalifikacyjne na audytora wewnętrznego zgodnie z art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 z późn. zm.) - POSIADANIE KWALIFIKACJI AUDYTORA WEWNĘTRZNEGO - DODATKOWO PUNKTOWANE (kryterium fakultatywne), zgodnie z pkt 9 zapytania ofertowego - należy dołączyć wypełniony załącznik nr 2 do oferty -Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia sporządzony według wzoru. W przypadku nieuzupełnienia poz. nr 2 w tabeli Zamawiający uzna, iż Wykonawca nie skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia osoby posiadającej uprawnienia audytora wewnętrznego w rozumieniu art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 z późn. zm.), tym samym w kryterium „Wymagania kwalifikacyjne na audytora wewnętrznego” otrzyma 0 (zero) punktów. (0)
4 Doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia (rozumiane jako 2 umowy) polegające na wykonaniu audytu lub kontroli w jednostce sektora finansów publicznych w obszarze zamówień publicznych, tj. kontroli przeprowadzonych postępowań trybie Pzp. - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim doświadczeniem w realizacji przedmiotu zamówienia, tj.: Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 (dwa) zamówienia (rozumiane jako 2 umowy) polegające na wykonaniu audytu lub kontroli w jednostce sektora finansów publicznych w obszarze zamówień publicznych, tj. kontroli przeprowadzonych postępowań trybie Pzp. W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (przedmiotu), dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których wykonywał usługi oraz dołączyć dowody określające, że usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (zgodnie z pkt 4.1 zapytania ofertowego). Należy dołączyć wypełniony załącznik nr 1 do oferty - Wykaz wykonanych usług, sporządzony według wzoru (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Warunki płatności - Za wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie płatne „z dołu” jednorazowo, po wykonaniu przedmiotu zamówienia, w terminie 21 dni od daty doręczenia dokumentu rozliczeniowego do siedziby Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Termin realizacji - 2 miesiące od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 766