Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-09-2023 11:25:00 |
Składania : | 19-09-2023 10:00:00 |
Otwarcia : | 19-09-2023 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Kościan, dnia 14.09.2023 r.
BZP. 271.2.21.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie i dostawę planów tyflograficznych oraz tabliczek na drzwi zgodnie z zapotrzebowaniem Urzędu Miejskiego Kościana.
Zadanie wykonywane jest na podstawie grantu w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Zamawiający: Burmistrz Miasta Kościana
Al. Kościuszki 22
64-000 Kościan
1.Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 27.09.2023 r.
2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa planów tyflograficznych oraz tabliczek na drzwi zgodnie z zapotrzebowaniem Urzędu Miejskiego Kościana.
1)Plany tyflograficzne
•format: A2 lub większy
•materiał: dibond 3mm
•kolor: szczotkowana stal
•mocowanie: na tuleje dystansowe
•treść: dostosowana do układu budynku i uzgodniona z Zamawiającym (załącznik nr 1)
•ilość: 5 sztuk
2)Tabliczki na drzwi
•szerokość: 8 cm
•wysokość: dostosowana do treści
•lokalizacja: bezpośrednio nad klamką
•materiał: dibond 3mm
•kolor: szczotkowana stal
•treść: zgodnie z zestawieniem tabelarycznym (załącznik nr 2)
uwagi: na tabliczkach treść w alfabecie Braille’a, nazwa referatu, numer pokoju, herb miasta
•sposób montażu: taśma dwustronna
•ilość: 25 sztuk zgodnie z zestawieniem tabelarycznym (załącznik nr 2)
3.Warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w projekcie umowy (załącznik nr 3).
4.Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany przedmiot zamówienia.
5.Kryterium wyboru oferty : najniższa cena.
6.Cena powinna być wyliczona na podstawie załączonego formularza cenowego (załącznik nr 4). Cena oferty obejmuje wszystkie koszty wykonania zamówienia. Ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
Cenę należy skalkulować na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i formularza cenowego.
7.Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 4).
8.Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5).
9.Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 7 i 8 przez Wykonawcę powoduje odrzucenie oferty.
10.Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:
▪akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,
▪uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty,
▪gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,
▪uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.
▪wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
11.Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
12.Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.
13.Klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;
2)inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego na wykonanie i dostawę planów tyflograficznych oraz tabliczek na drzwi zgodnie z zapotrzebowaniem Urzędu Miejskiego Kościana.
3)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pana/Pani danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;
4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;
5)obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy;
6)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Załączniki:
1)Plany tyflograficzne
2)Zestawienie tabliczek
3)Projekt umowy
4)Formularz cenowy
5)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
2023-09-20 11:31 | Patrycja Mielcarek-Pajchrowska | Informacja o wyborze oferty |
2023-09-19 11:38 | Aneta Rabiega | Zestawienie ofert |
2023-09-18 12:32 | Aneta Rabiega | W zawiązku z nadesłanym pytaniem do zapytania ofertowego, w załączniku przesyłamy jego treść oraz odpowiedź. |
Komunikaty