Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.2.21.2023 Wykonanie i dostawa planów tyflograficznych oraz tabliczek na drzwi zgodnie z zapotrzebowaniem Urzędu Miejskiego Kościana

Termin:
Zamieszczenia : 14-09-2023 11:25:00
Składania : 19-09-2023 10:00:00
Otwarcia : 19-09-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Kościan, dnia 14.09.2023 r.

BZP. 271.2.21.2023

ZAPYTANIE OFERTOWE


Zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie i dostawę planów tyflograficznych oraz tabliczek na drzwi zgodnie z zapotrzebowaniem Urzędu Miejskiego Kościana.

Zadanie wykonywane jest na podstawie grantu w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.


Zamawiający: Burmistrz Miasta Kościana

Al. Kościuszki 22

64-000 Kościan


1.Termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 27.09.2023 r.

2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa planów tyflograficznych oraz tabliczek na drzwi zgodnie z zapotrzebowaniem Urzędu Miejskiego Kościana.

1)Plany tyflograficzne

•format: A2 lub większy

•materiał: dibond 3mm

•kolor: szczotkowana stal

•mocowanie: na tuleje dystansowe

•treść: dostosowana do układu budynku i uzgodniona z Zamawiającym (załącznik nr 1)

•ilość: 5 sztuk

2)Tabliczki na drzwi

•szerokość: 8 cm

•wysokość: dostosowana do treści

•lokalizacja: bezpośrednio nad klamką

•materiał: dibond 3mm

•kolor: szczotkowana stal

•treść: zgodnie z zestawieniem tabelarycznym (załącznik nr 2)

uwagi: na tabliczkach treść w alfabecie Braille’a, nazwa referatu, numer pokoju, herb miasta

•sposób montażu: taśma dwustronna

•ilość: 25 sztuk zgodnie z zestawieniem tabelarycznym (załącznik nr 2)

3.Warunki realizacji zamówienia zostały przedstawione w projekcie umowy (załącznik nr 3).

4.Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany przedmiot zamówienia.

5.Kryterium wyboru oferty : najniższa cena.

6.Cena powinna być wyliczona na podstawie załączonego formularza cenowego (załącznik nr 4). Cena oferty obejmuje wszystkie koszty wykonania zamówienia. Ceny jednostkowe wskazane w formularzu cenowym określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.

Cenę należy skalkulować na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i formularza cenowego.

7.Do oferty należy dołączyć wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 4).

8.Zamawiający wymaga załączenia oświadczenia o braku podstaw do wpisu na listę osób lub podmiotów, o której mowa w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (załącznik nr 5).

9.Niespełnienie wymagań zawartych w ust. 7 i 8 przez Wykonawcę powoduje odrzucenie oferty.

10.Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że:

▪akceptuje warunki określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym,

▪uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 15 dni, od dnia złożenia oferty,

▪gwarantuje realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie i zobowiązujemy się do zawarcia umowy zgodnie ze złożoną ofertą,

▪uzyskał wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.

▪wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym zapytaniu ofertowym.

11.Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny.

12.Zamawiający zastrzega możliwość dokonywania zmian istotnych warunków zapytania ofertowego w trakcie postępowania.

13.Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:

1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Kościana z siedzibą w Urzędzie Miejskim Kościana, ul. Al. Kościuszki 22, Kościan;

2)inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim Kościana jest Pan Szymon Ślusarek, e-mail: szymon.slusarek@koscian.eu;* tel. 65 512 28 22


Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu udzielenie zamówienia w formie zapytania ofertowego na wykonanie i dostawę planów tyflograficznych oraz tabliczek na drzwi zgodnie z zapotrzebowaniem Urzędu Miejskiego Kościana.


3)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w na mocy prawa, oraz osoby upoważnione przez Administratora Pana/Pani danych osobowych do przetwarzania danych w ramach wykonywania swoich obowiązków służbowych;

4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania, a zawarta umowa przez okres 10 lat;

5)obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana jest warunkiem złożenia oferty, a następnie po uznaniu oferty jako najkorzystniejszej warunkiem zawarcia umowy;

6)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

- posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego


Załączniki:

1)Plany tyflograficzne

2)Zestawienie tabliczek

3)Projekt umowy

4)Formularz cenowy

5)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał.1_plany_tyflograficzne.pdf pdf 623.67 2023-09-14 11:25:00 Postępowanie
zał.2_zestawienie_tabliczek.pdf pdf 110.39 2023-09-14 11:25:00 Postępowanie
zał.3_projekt_umowy.docx docx 101.71 2023-09-14 11:25:00 Postępowanie
zał.4_formularz_cenowy.docx docx 16.33 2023-09-14 11:25:00 Postępowanie
zał.5_oświadczenie_Ukraina.docx docx 18.93 2023-09-14 11:25:00 Postępowanie
Odpowiedź na pytanie.pdf pdf 91.65 2023-09-18 12:32:41 Publiczna wiadomość
Zestawienie ofert.pdf pdf 65.46 2023-09-19 11:38:32 Publiczna wiadomość
protokół.xlsx xlsx 37.34 2023-09-20 11:31:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-09-20 11:31 Patrycja Mielcarek-Pajchrowska Informacja o wyborze oferty

protokół.xlsx

2023-09-19 11:38 Aneta Rabiega Zestawienie ofert

Zestawienie ofert.pd [...].pdf

2023-09-18 12:32 Aneta Rabiega W zawiązku z nadesłanym pytaniem do zapytania ofertowego, w załączniku przesyłamy jego treść oraz odpowiedź.

Odpowiedź na pytanie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie i dostawa planów tyflograficznych oraz tabliczek na drzwi Zamawiający wymaga załączenia formularza cenowego (cena brutto) oraz oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2810 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 314