Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/PN/52/11/2023 Dostawa różnych artykułów spożywczych dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze oraz jednostek zamiejscowych w Kowarach i Bolkowie

Termin:
Zamieszczenia : 12-12-2023 14:19:00
Składania : 17-01-2024 11:00:00
Otwarcia : 17-01-2024 12:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 923.1 2023-12-12 14:19:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 asortymentowo-cenowy.ods ods 62.25 2023-12-12 14:19:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy.docx docx 30.77 2023-12-12 14:19:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - Umowa dostawy.docx docx 54.26 2023-12-12 14:19:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 - Umowa użyczenia.docx docx 19.18 2023-12-12 14:19:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6.1 Oświadczenie o grupie kapitałowej.docx docx 21.2 2023-12-12 14:19:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6.2 Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w JEDZ.docx docx 21.85 2023-12-12 14:19:00 Postępowanie
espd-request(2).zip zip 78.63 2023-12-12 14:19:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 12.12.2023 r..pdf pdf 3526.99 2023-12-12 14:19:00 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi z dnia 10.01.2024 r..pdf pdf 239.17 2024-01-10 10:38:30 Publiczna wiadomość
Wykaz asortymentowo-cenowy JG,K,B 2023.ods ods 20.17 2024-01-10 10:38:30 Publiczna wiadomość
Publikacja ogłoszenia o zmianie z dnia 10.01.2024 r..pdf pdf 3417.46 2024-01-10 10:38:30 Publiczna wiadomość
Kwota przeznaczona na finansowanie zamówienia z dnia 17.01.2024 r.pdf pdf 234.81 2024-01-17 11:16:26 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 17.01.2024r..doc.pdf pdf 365.68 2024-01-18 09:12:14 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 09.02.2024 r..pdf pdf 214.86 2024-02-09 12:03:01 Publiczna wiadomość
Sprostowanie informacji dot. unieważnienia pakietu Nr 14, 17, 20.pdf pdf 215.48 2024-02-09 14:25:45 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 19.02.2024r..doc.pdf pdf 282.65 2024-02-19 12:12:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-19 12:12 Mirosława Załanowska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 19.02.2024r.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2024-02-09 14:25 Mirosława Załanowska Sprostowanie informacji dot. unieważnienia pakietu Nr 14, 17, 20.

Sprostowanie informa [...].pdf

2024-02-09 12:03 Mirosława Załanowska Informacja o unieważnieniu pakietów nr 14, 17,20.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2024-01-18 09:12 Mirosława Załanowska Informacja z otwarcia ofert z dnia 17.01.2024r.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-17 11:16 Mirosława Załanowska Kwota przeznaczona na finansowanie zamówienia z dnia 17.01.2024r.

Kwota przeznaczona n [...].pdf

2024-01-10 10:38 Karol Orkiszewski Pytania i odpowiedzi z dnia 10.01.2024 r., wraz ze zmianami terminów składania, otwarcia i związania ofert oraz zmienionym zał nr 1 w zakresie pakietu 21 poz 7. Publikacja ogłoszenia o zmianie z dnia 10.01.2024 r. w załączeniu.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Wykaz asortymentowo- [...].ods

Publikacja ogłoszeni [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 698