Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WIM 271.2.112.2023 Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego niezbędnego do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej nr 15 przy ul. Czerkaskiej 8 w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Department: Wydział Inwestycji Miasta
Deadlines:
Published : 27-11-2023 15:40:00
Placing offers : 05-12-2023 11:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.112.2023 z dnia 27.11.2023 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 t.j..)




1.  Nazwa oraz adres Zamawiającego:

MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,

 

Wydział przeprowadzający postępowanie:

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B,

Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu Inwestycyjnego, dział 801 rozdział 80101

pn.: „Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 15”


2.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego niezbędnego do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej nr 15 przy ul. Czerkaskiej 8 w Bydgoszczy, (dz. ew. nr 14, 15  obr.  0172) w technologii prefabrykowanych elementów modułowych (dalej w treści, w skrócie: PFU). Uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn.: Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1).


3.  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług projektowych,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia do projektowania w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej.

3) posiadanie doświadczenia polegającego na wykonaniu w ciągu ostatnich 3 lat minimum 1 zamówienia na dokumentację projektową lub program funkcjonalno-użytkowy odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – z zakresu projektowania budowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej w technologii prefabrykowanych elementów modułowych (załączyć dokument potwierdzający realizację - referencje);

„Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1)    wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2)    wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3)    wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 217, 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


4.  Załączniki do ogłoszenia:

1) Opis przedmiotu zamówienia – uszczegółowienie (zał. nr 1),

2) Kopia mapy zasadniczej do celów informacyjnych (zał. nr 2)

3) Wzór umowy (zał. nr 3),

4) Formularz oferty (zał. nr 4),

5) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 5),

6) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 6).

7) Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 7).

5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6.  Kryterium oceny ofert i warunki płatności


6.1 Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100% cena, przy czym oferowana kwota za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą / rachunkiem końcowym po zakończeniu i odbiorze przedmiotu umowy.


6.2 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

* oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe

w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

* oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7.  Termin wykonania zamówienia:  10 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym:

Termin przedłożenia wstępnej koncepcji PFU – 3 tygodnie od dnia podpisania umowy.


8.  Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:   

1) Bartłomiej Kopczyński,                    Inspektor WIM    (br. budowlana)                – tel. 52 585 91 98

2) Justyna Misztela,                        Inspektor WIM (koordynator)                    – tel. 52 585 82 63

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: justyna.misztela@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 05.12.2023 r. o godz. 11.00.


10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisany formularz oferty (zał. nr 4),

2) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 5),

3) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),

4) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2);

5) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 6),

6) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego / ych w załączniku nr 6 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane, minimum 1 zamówienie w ostatnich 3 latach),

7) Podpisane oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 7).


Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-7 załączników spowoduje odrzucenie oferty.        


11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
5. zal. nr 5 Info RODO.pdf pdf 317.27 2023-11-27 15:40:00 Proceeding
1. Zal_1_OPZ.doc doc 211 2023-11-27 15:40:00 Proceeding
2. Zal. nr 2 Mapa zasadnicza.pdf pdf 441.34 2023-11-27 15:40:00 Proceeding
3. Zal. nr 3 CzerkaskaSP15.pdf pdf 389.45 2023-11-27 15:40:00 Proceeding
4. zal. nr 4 Wzór oferty.pdf pdf 382.05 2023-11-27 15:40:00 Proceeding
6. zal. nr 6 Wykaz wykonanych usług.pdf pdf 393.31 2023-11-27 15:40:00 Proceeding
7. zal. nr 7 Oswiadczenie wykonawcy.pdf pdf 528.09 2023-11-27 15:40:00 Proceeding
Odpowiedzi.pdf pdf 204.17 2023-11-30 15:10:17 Public message
Wynik.pdf pdf 32.23 2023-12-14 08:49:03 Public message

Announcements

2023-12-14 08:49 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

2023-11-30 15:10 Justyna Pabian Odpowiedź Zamawiającego na pytania Wykonawców

Odpowiedzi.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego niezbędnego do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy budynku Szkoły Podstawowej nr 15 przy ul. Czerkaskiej 8 w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 tygodni od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 603