Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-02-2024 11:45:00 |
Składania : | 26-02-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
I. Zamawiający:
Powiat Pruszkowski
ul. Drzymały 30
05-800 Pruszków
tel. 22 738 14 08
sekretariat@powiat.pruszkow.pl
II. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest na zasadach konkurencyjności, określonych przez Zamawiającego w uproszczonym postępowaniu ze względu na wartość zamówienia szacowaną poniżej 130 000 zł zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 (nie dotyczy) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Ogólny opis przedmiotu zamówienia.
1) remont w budynku przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie dotyczy pomieszczeń biurowych oznaczonych numeracją:
a) 204, 205, 206 i 207 zlokalizowane na II p.,
b) 305, 310 zlokalizowane na III p.,
c) 412 zlokalizowane na IV p.
2)
dostarczenie
i montaż ścianki przeszklonej w
konstrukcji aluminiowej
z drzwiami przeszklonymi dwuskrzydłowymi.
W ramach przedmiot zamówienia roboty będą wykonywane na II, III i IV piętrze.
Docelowe działania/ prace objęte w zakresie remontu nie wiążą się z koniecznością uzyskania zgłoszenia lub pozwolenia na budowę.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej na nieruchomości oraz w obiekcie, przed złożeniem oferty.
Uzupełniające informacje w zakresie remontu, w tym zobowiązania stron, kary, zasady rozwiązania umowy itp., zostały opisane w załączniku nr 3 (Wzór umowy) i załączniku nr 4 (Opis Przedmiotu Zamówienia -OPZ) do niniejszego zapytania ofertowego.
Termin realizacji zamówienia:
1. Termin rozpoczęcia remontu nastąpi nie później niż 5 dni od dnia zawarcia umowy.
2. Termin zakończenia remontu nastąpi nie później niż do dnia 15 kwietnia 2024 r., z czego:
1) remont pomieszczeń do dnia 18 marca 2024 r. - potwierdzony protokołem;
2)montaż ścianki przeszklonej w konstrukcji aluminiowej z drzwiami przeszklonymi do dnia 15 kwietnia 2024 r
Opis warunków udziału w postępowaniu- wymagania Zmawiającego:
1.
O udzielenie zamówienia może ubiegać
się Wykonawca, który posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
odpowiednim potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. Znajdują się w stabilnej sytuacji finansowej gwarantującej wykonanie przedmiotowego zamówienia.
3.
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu
o informacje zawarte
przedstawionych przez Wykonawcę
dokumentach i oświadczeniach.
4.
Wykonawca, który nie potwierdzi spełniania warunków
udziału w postępowaniu
zostanie wykluczony. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-05 09:20 | Witold Dąbrowski |
Dzień
dobry,
w załączeniu Informacja o wyniku przeprowadzonego postępowania (2). Witold Dąbrowski |
2024-03-01 10:41 | Witold Dąbrowski |
Dzień
dobry,
Szanowni Państwo, w załączeniu umieszczona informację o wyniku przeprowadzonego postępowania. Witold Dąbrowski |
Komunikaty