Zamieszczenia : | 21-04-2020 13:14:00 |
Składania: | 11-05-2020 09:00:00 |
Tryb: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY w Bydgoszczy zaprasza wykonawców do składania ofert w przetargu nieograniczonym dla postępowania na: REMONT BUDYNKU NR 18 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W MAKSYMILIANOWIE ORAZ BUDYNKU NR 42 PRZY UL. GDAŃSKIEJ 147
Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz – kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Termin składania ofert upływa w dniu 11.05.2020 r., o godzinie 09:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.05.2020 r., o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, bud. nr 108, lok. nr 124.
Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do zadawania pytań do SIWZ.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
KOMUNIKAT
Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy zaleca ograniczenie do niezbędnego minimum załatwianie spraw urzędowych w sposób bezpośredni w 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym.
Wszelkie sprawy w miarę możliwości należy realizować telefonicznie, faksem lub e-mail – zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi na stronie internetowej: www.11wog.wp.mil.pl
W przypadku jawnych otwarć ofert w sprawach o zamówienie publiczne, informuję, że w każdej sprawie informacje z otwarcia ofert (m.in. kwota Zamawiającego, dane wynikające z ofert – ceny i Wykonawcy) będą podawane do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi przepisami – niezwłocznie po otwarciu ofert – na stronie internetowej pod adresem jak powyżej. Zaleca się więc (o ile jest to możliwe) elektroniczne pobieranie danych bez konieczności bezpośredniego stawiennictwa.
Dla umów zawieranych w sprawach o zamówienie publiczne, składania dokumentówo ile jest to możliwe - preferowana jest forma korespondencyjna.
Godziny urzędowania i ogólne zasady funkcjonowania 11 WOG, przyjmowanie interesantów obecnie pozostają bez zmian.
2020-05-21 10:48 | Katarzyna KOŁODZIEJSKA | WYBÓR OFERTY CZ. I |
2020-05-12 10:07 | Katarzyna KOŁODZIEJSKA | Sprostowanie - Informacja z otwarcia ofert |
2020-05-11 14:58 | Katarzyna KOŁODZIEJSKA | Informacja z otwarcia ofert |
2020-05-05 14:33 | Katarzyna KOŁODZIEJSKA | WYJAŚNIENIA ORAZ ZMIANA SIWZ |
2020-05-05 14:32 | Katarzyna KOŁODZIEJSKA | UNIEWAŻNIENIE CZ. II |
2020-04-30 13:25 | Katarzyna KOŁODZIEJSKA | ZMIANA OGŁOSZENIA |
2020-04-30 13:24 | Katarzyna KOŁODZIEJSKA | ZMIANA TREŚCI SIWZ |
Liczba odsłon strony: 1304
Komunikaty