Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 15-09-2021 18:15:00 |
Składania : | 30-09-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-09-2021 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-11-16 14:28 | Joanna Michalska | Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. — Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 z późn. zm.) — dalej: ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Jako ofertę najkorzystniejszą w zakresie cz. II uznano ofertę nr 1, złożoną przez wykonawcę ENTRADE Sp. z o.o., ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce 1. ENTRADE Sp. z o.o., ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce 100 pkt. 2. Elektra S.A. ul. Skierniewicka 10 A, 01-230 Warszawa --- 3. Innogy Polska S.A., ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa --- 4. RENPRO Spółka z o.o. , ul. Małopolska 43, 70-515 Szczecin --- 5. ENEA S.A. ul. Górecka 1, 60-201 Poznań --- 6. Respect Energy S.A. ul. Ludwika Rydygiera 8 01-793 Warszawa --- 7. Veolia Energy Contracting Poland Sp. z o.o. ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa --- 8. Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków --- |
2021-11-16 14:28 | Joanna Michalska |
Działając
na
podstawie
art.
253
ust.
2
ustawy
z
11
września
2019
r.
—
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2021
poz.
1129
z
późn.
zm.)
—
dalej:
ustawa
Pzp,
zamawiający
informuje,
że
dokonał
wyboru
oferty
najkorzystniejszej. Jako ofertę najkorzystniejszą w zakresie cz. I uznano ofertę nr 1, złożoną przez wykonawcę ENTRADE Sp. z o.o., ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce 1. ENTRADE Sp. z o.o., ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce 100 pkt. 2. Elektra S.A. ul. Skierniewicka 10 A, 01-230 Warszawa --- 3. Innogy Polska S.A., ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa --- 4. RENPRO Spółka z o.o. , ul. Małopolska 43, 70-515 Szczecin --- 5. ENEA S.A. ul. Górecka 1, 60-201 Poznań --- 6. Respect Energy S.A. ul. Ludwika Rydygiera 8 01-793 Warszawa --- 7. Veolia Energy Contracting Poland Sp. z o.o. ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa --- 8. Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków --- |
2021-09-30 13:27 | Joanna Michalska |
Informacja
z
otwarcia
ofert Wykonawcy: ENTRADE Sp. z o.o. ul. Poznańska 86/88, 05-850 Jawczyce cena/koszt: Część I – 448 163,04 zł brutto, Część II – 926 070,44 zł brutto. Elektra ul. Skierniewicka 10 A, 01-230 Warszawa cena/koszt: Część I – 366 787,29 zł brutto Część II – 857 626,40 zł brutto Innogy Polska S.A., ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347 Warszawa cena/koszt: Część I – 381 962,41 zł brutto Część II – 819 225,22 zł brutto RENPRO Spółka z o.o. ul. Małopolska 43, 70-515 Szczecin cena/koszt: Część I – 400 053,27 zł brutto, Część II – 883 758,48 zł brutto ENEA S.A. ul. Górecka 1, 60-201 Poznań cena/koszt: Część I – 385 540,82 zł brutto, Część II – 853 921,02 zł brutto Respect Energy S.A. ul. Ludwika Rydygiera 8, 01-793 Warszawa cena/koszt: Część I – 403 366,62 zł brutto, Część II – 878 692,00 zł brutto Veolia Energy Contracting Poland Sp. z o.o. ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa cena/koszt: Część I – 387 197,50 zł brutto Część II – 889 235,76 zł brutto Tauron Sprzedaż Sp. z o.o. ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków cena/koszt: Część I – 407 133,89 zł brutto, Część II – 904 448,89 zł brutto |
2021-09-30 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę
711
665,26
zł
brutto,
w
tym: Część I - 211 921,55 zł brutto Część II - 499 743,71 zł brutto |
2021-09-27 15:48 | Paulina Adamczak |
Gmina
Czempiń
na
podstawie
art.
284
ust
1
i
2
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
udziela
odpowiedzi
na
pytanie: Pytanie 23 – SWZ - wykaz punktów poboru – część 1 i część 2 Wykonawca w procesie fakturowania opiera się na danych pomiarowo-rozliczeniowych przekazywanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, jednak w swoim bilingu Wykonawca zmuszony jest do prawidłowego wprowadzenia danych dotyczących okresu rozliczeniowego/cyklu przekazywania danych pomiarowych przez OSD. W związku z powyższym prosimy o wskazanie okresu rozliczeniowego/cyklu przekazywania danych pomiarowych w odniesieniu do każdego PPE występującego w postępowaniu: czy wynosi on odpowiednio np. 1 miesiąc, 2 miesiące (parzyste/nieparzyste), czy 6 miesięcy (ze wskazaniem miesiąca odczytowego)? Informacja, że okres rozliczeniowy jest zgodny z OSD jest niewystarczająca do prawidłowej parametryzacji rozliczeń. Odpowiedź Okres rozliczeniowy dla obiektów, w których Nabywcą jest Gmina Czempiń wynosi 2 miesiące (miesiące parzyste). Jedynym wyjątkiem jest punkt poboru Donatowo dz. nr 139/2 (pozycja 12 w wykazie obiektów), dla którego okres rozliczeniowy wynosi 1 m-c. Okres rozliczeniowy dla obiektów, w których Nabywcą jest Szkoła Podstawowa w Czempiniu wynosi odpowiednio: - budynek SP Czempiń ul. Kolejowa 3 oraz budynek Szkoły Filialnej w Borowie 76 - okres rozliczeniowy wynosi 1 m-c, - budynek Szkoły Filialnej w Borowie 49 - okres rozliczeniowy wynosi 2 m-ce (miesiące parzyste). Okres rozliczeniowy dla obiektu, w którym Nabywcą jest Szkoła Podstawowa w Głuchowie wynosi 2 m-ce (miesiące nieparzyste). Okres rozliczeniowy dla obiektów, w których Nabywcą jest Przedszkole Samorządowe w Czempiniu wynosi 2 miesiące (miesiące parzyste). Okres rozliczeniowy dla obiektu, w którym Nabywcą jest Centrum Kultury w Czempiniu wynosi 2 miesiące (miesiące parzyste). Okres rozliczeniowy dla obiektu, w którym Nabywcą jest Biblioteka Publiczna w Czempiniu wynosi 2 miesiące (miesiące parzyste). Okres rozliczeniowy dla obiektów, w których Nabywcą jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Czempiniu Sp. z o.o. wynosi 2 m-ce (miesiące parzyste). Wyjątkiem są obiekty: - Hydrofornia WO-4203 Gorzyczki, 64-020 Czempiń (pozycja nr 19) - WO-4410 stacja uzdatniania wody, Wodna 64-020 Czempiń (pozycja nr 20) - WO-4372 oczyszczalnia ścieków Poznańskie Przedmieście, 64-020 Czempiń (pozycja nr 21) - WO-4207 ujęcie wodociągowe Borówko Stare, 64-020 Czempiń (pozycja nr 22) - Jasień hydrofornia (pozycja nr 23) - Głuchowo, stacja wodociągowa (pozycja nr 24), dla których okres rozliczeniowy wynosi 1 m-c. Pytanie 24 – SWZ - wykaz punktów poboru część 2 Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie informacji, czy układy pomiarowo-rozliczeniowe w grupach taryfowych Bxx są lub będą dostosowane do zasady TPA przed terminem realizacji zamówienia? Jeżeli nie każdy układ będzie dostosowany do zasady TPA, prosimy o podanie dokładnej daty, do kiedy Zamawiający dostosuje swoje układy pomiarowo-rozliczeniowe do zasady TPA. Jednocześnie informujemy, że w przypadku braku dostosowania przez Odbiorcę układów pomiarowo-rozliczeniowych do zasady TPA po rozdzieleniu umowy kompleksowej, sprzedaż energii jest niemożliwa. Odpowiedź Układy pomiarowo-rozliczeniowe w grupach taryfowych Bxx na obiektach należących do Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Czempiniu Sp. z o.o. są dostosowane do zasady TPA. |
2021-09-24 07:54 | Joanna Michalska |
Gmina
Czempiń
na
podstawie
art.
284
ust
1
i
2
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
udziela
odpowiedzi
na
pytanie:
Pytanie
1
–
SWZ
-
rozdział
4
-
pkt
4.1
(
str.
4),
4.12;
załącznik
nr
5
-
projekt
umowy
§1
ust.
10,
§3
ust.
2,
§11
ust.
2
Wykonawca
wnioskuje
o
doprecyzowanie
przedmiotowych
zapisów
poprzez
określenie,
iż
Zamawiający
może
zwiększyć
ilość
punktów
poboru
energii
elektrycznej
(PPE)
lub
zmienić
taryfę
danego
punktu,
jedynie
w
obrębie
tych
grup
taryfowych,
które
zostały
określone
i
wycenione
w
Ofercie
Wykonawcy.
Punkty
z
innych
grup
taryfowych,
nieujętych
w
Ofercie,
oznaczały
będą
zmianę
przedmiotu
zamówienia.
Z
uwagi
na
powyższe
Wykonawca
zwraca
się
z
prośbą
o
dodanie
następującego
zapisu:
„Zwiększenie
punktów
poboru
lub
zmiana
grupy
taryfowej
możliwe
jest
jedynie
w
obrębie
grup
taryfowych,
które
zostały
ujęte
w
dokumentacji
przetargowej
oraz
wycenione
do
oferty.”
Odpowiedź
Zamawiający
dodał
zapis
„Zwiększenie
punktów
poboru
lub
zmiana
grupy
taryfowej
możliwe
jest
jedynie
w
obrębie
grup
taryfowych,
które
zostały
ujęte
w
dokumentacji
przetargowej
oraz
wycenione
do
oferty”
w
dokumentach
postępowania.
Pytanie
2
–
SWZ
-
rozdział
4
-
pkt
4.4,
4.5,
4.6,
4.7,
4.8
Z
uwagi
na
przedmiot
zamówienia,
Wykonawca
wnioskuje
o
usunięcie
wyżej
wskazanych
punktów
z
SWZ,
jako
nie
mających
zastosowania
w
niniejszym
postępowaniu
przetargowym.
Odpowiedź
Zamawiający
nie
wyraża
zgody
na
usunięcie
wskazanych
punktów
SWZ.
Pytanie
3–
SWZ
-
rozdział
6
zdanie
ostanie
,
załącznik
nr
5
-
projekt
umowy
§5
Informujemy,
że
zgodnie
z
zapisami
Instrukcji
Ruchu
i
Eksploatacji
Sieci
Dystrybucyjnej
(IRiESD)
poszczególnych
OSD,
zatwierdzonych
przez
Prezesa
URE,
do
rozpoczęcia
sprzedaży
energii
elektrycznej
konieczne
jest
zgłoszenie
umowy
do
OSD,
przeprowadzenie
procesu
zmiany
sprzedawcy
oraz
przyjęcie
umowy
do
realizacji
przez
OSD.
Poza
tym
umowa
nie
może
być
realizowana
od
dnia
zawarcia
(
obowiązujący,
zgodnie
z
IRiESD
OSD,
21
dniowy
termin
na
przeprowadzenie
procesu
zmiany
sprzedawcy).
W
związku
z
powyższym
oraz
z
uwagi
na
konieczność
uporządkowania
zapisów
w
zakresie
rozpoczęci
i
zakończenia
sprzedaży,
Wykonawca
wnioskuje
o
zmodyfikowanie
zapisów
do
treści:
„Umowa
wchodzi
w
życie
w
zakresie
każdego
punktu
poboru
z
dniem
01.01.2022,
lecz
nie
wcześniej,
niż
po
zawarciu
umów
dystrybucyjnych,
pozytywnie
przeprowadzonej
procedurze
zmiany
sprzedawcy
i
przyjęciu
umowy
do
realizacji
przez
OSD
i
będzie
obowiązywała
do
dnia
31.12.2022”.
Odpowiedź
Zamawiający
nie
wyraża
zgody
na
zmodyfikowanie
wskazanych
zapisów.
Zgodnie
z
zapisami
SWZ
„Wybrany
Wykonawca
przygotuje,
wypełni
i
wyśle
poprzez
właściwą
platformę
wymiany
informacji
(należącą
do
lokalnego
Operatora
Systemu
Dystrybucyjnego)
zgłoszenia
sprzedaży
energii
elektrycznej
dla
wszystkich
Punktów
Poboru
Energii
Elektrycznej
do
Operatora
Systemu
Dystrybucyjnego
-
celem
uzyskania
pozytywnej
ich
weryfikacji
na
dzień
01.01.2022
r.
Zamawiający
udzieli
Wykonawcy
stosownego
pełnomocnictwa
do
zgłoszenia
w
imieniu
Zamawiającego
zawartej
umowy
sprzedaży
energii
elektrycznej
do
OSD
oraz
wykonania
czynności
niezbędnych
do
przeprowadzenia
procesu
zmiany
sprzedawcy
u
OSD
według
wzoru
stosowanego
powszechnie
przez
Wykonawcę.”
Pytanie
4
–
SWZ
-
rozdział
16
pkt
16.1,
załącznik
nr
1
–
formularz
oferty,
załącznik
nr
5
-
projekt
umowy
§6
ust.
2
Wykonawca
informuje,
że
rozliczenia
dokonywane
są
w
oparciu
o
stawki
netto.
Do
wyliczonej
w
oparciu
o
te
stawki
należności
doliczany
jest
podatek
VAT
wg
obowiązujących
przepisów.
System
bilingowy
Wykonawcy
uniemożliwia
prowadzenie
rozliczeń
na
podstawie
cen
jednostkowych
brutto.
W
związku
z
powyższym
prosimy
o
zmianę
zapisów
i
umożliwienie
podania
w
ofercie
cen
jednostkowych
netto.
Prosimy
również
o
odpowiednią
modyfikacje
pozostałych
zapisów
dokumentacji
przetargowej.
Odpowiedź
Zamawiający
dokonał
zmian
w
zapisach
Formularza
oferty
i
publikuje
jego
nowy
wzór.
Pytanie
5
–
SWZ
-
rozdział
16
pkt
16.5
W
formularzu
oferty
brak
jest
możliwości
wskazania
stawki
podatku
od
towarów
i
usług
(VAT),
poza
zapisami
punktu
4,
który
odnosi
się
do
ewentualnego
powstania
obowiązku
podatkowego
po
stronie
Zamawiającego.
Prosimy
o
umożliwienie
wskazanie
stawki
VAT
dla
przedmiotu
zamówienia.
Poza
tym
z
uwagi,
na
sposób
skonstruowania
tabeli
do
uzupełnienia
o
ceny
jednostkowe,
zdanie
drugie
pkt
16.5
nie
jest
możliwe
do
zastosowania.
Odpowiedź
Zamawiający
dokonał
zmian
w
zapisach
Formularza
oferty
i
publikuje
jego
nowy
wzór.
Pytanie
6
–
SWZ
-
rozdział
18
Zwracamy
się
z
zapytaniem,
czy
Zamawiający
dopuści
zawarcie
umów
drogą
korespondencyjną?
Odpowiedź
Zamawiający
wyraża
zgodę
na
podpisanie
umów
drogą
korespondencyjną.
Pytanie
7
–
SWZ
-
załącznik
nr
1
–
formularz
oferty
-
pkt
2
W
związku
z
zapisami
rozdziału
21
SWZ
dotyczącymi
zabezpieczenia
należytego
wykonania
umowy,
Wykonawca
wnosi
o
wykreślenie
z
formularza
oferty
z
pkt
2
treści:
„(…)
a
przed
zawarciem
umowy
wniesienia
zabezpieczenia
należytego
wykonania
umowy”
Odpowiedź
Zamawiający
dokonał
zmian
w
zapisach
Formularza
oferty
i
publikuje
jego
nowy
wzór.
Pytanie
8
–
SWZ
-
załącznik
nr
5
-
projekt
umowy
§6
ust.
4,
5,
6
Wykonawca
informuje,
że
może
wystawiać
faktury
tylko
w
oparciu
o
okresy
rozliczeniowe
i
o
dane
pomiarowe
udostępnione/przekazywane
Wykonawcy
przez
OSD.
Prosimy
o
modyfikację
zapisów
do
treści:
ust.
4
„Należność
Wykonawcy
za
zużytą
energię
elektryczną
w
okresach
rozliczeniowych
udostępnionych
Wykonawcy
przez
OSD,
obliczana
będzie
indywidualnie
dla
punktu
poboru
jako
iloczyn
ilości
sprzedanej
energii
elektrycznej
ustalonej
na
podstawie
danych
pomiarowo-rozliczeniowych
udostępnionych
Wykonawcy
przez
OSD
i
ceny
jednostkowej
energii
elektrycznej
określonej
w
§6
ust.2
umowy.
Do
wyliczonej
należności
Wykonawca
doliczy
podatek
od
towarów
i
usług
(VAT)
według
obowiązującej
w
dniu
wystawienia
FV
stawki.”
ust.
5
„Rozliczenia
kosztów
sprzedanej
energii
odbywać
się
będą
na
podstawie
danych
pomiarowo-rozliczeniowych
udostępnionych
Wykonawcy
przez
OSD,
w
okresach
rozliczeniowych
udostępnionych
Wykonawcy
przez
OSD”.
ust.6
„Należności
za
energię
elektryczną
regulowane
będą
na
podstawie
faktur
VAT
wystawianych
przez
Wykonawcę
w
terminie
21
dni
od
udostępnionych
Wykonawcy
danych
pomiarowo-rozliczeniowych
przez
OSD.”
Odpowiedź
Zamawiający
nie
wyraża
zgody
na
modyfikację
treści
wskazanych
zapisów.
Pytanie
9
–
SWZ
-
załącznik
nr
5
-
projekt
umowy
§6
ust.
4,
5,
6
Wykonawca
informuje,
iż
w
świetle
przepisów
prawa
energetycznego
i
aktów
wykonawczych
to
OSD
jest
podmiotem
odpowiedzialnym
za
pozyskiwanie
i
przekazywanie
do
sprzedawców
danych
pomiarowo-
rozliczeniowych
dla
punktów
poboru
energii
(PPE).
Sposób
ustalania
danych
przez
OSD
określony
jest
w
umowie
dystrybucyjnej
zawartej
pomiędzy
Zamawiającym
a
OSD.
Wykonawcy
(sprzedawcy
energii)
nie
mają
wpływu
na
regulacje
w
tym
zakresie
wynikające
z
umów
dystrybucyjnych
Zamawiającego
i
zgodnie
z
przepisami
przyjmują
do
rozliczeń
dane
przekazane
przez
OSD.
W
związku
z
powyższym,
w
przypadku
braku
zgody
na
wprowadzenie
zmian
zapisów
treści
w
§6
ust.
4,
5,6
(pytanie
nr
8),
zwracamy
się
z
prośbą
o
wyjaśnienie
czy
Zamawiający
uwzględni
obowiązujące
przepisy
prawa
energetycznego
i
aktów
wykonawczych
w
zakresie
prowadzenia
rozliczeń
na
podstawie
danych
pomiarowo-
rozliczeniowych
przekazywanych
wykonawcy
przez
OSD?.
Odpowiedź
Zamawiający
wskazuje,
w
§6
ust.
6
Projektu
umowy
„Należności
za
energię
elektryczną
regulowane
będą
na
podstawie
faktur
VAT
wystawianych
przez
Wykonawcę
w
terminie
21
dni
od
otrzymania
odczytów
z
układów
pomiarowo-rozliczeniowych
od
OSD.”
Pytanie
10
–
SWZ
-
załącznik
nr
5
-
projekt
umowy
§6
ust.
7
znacznik
pierwszy
Wykonawca
wnioskuje
o
wykreślenie
zapisu
znacznika
pierwszego
w
całości.
Odpowiedź
Zamawiający
nie
wyraża
zgody
na
wykreślenie
zapisu
znacznika
pierwszego
w
całości.
Pytanie
11
–
SWZ
-
załącznik
nr
5
-
projekt
umowy
§6
ust.
8
zdanie
drugie
Zamawiający
określił
dzień
zapłaty
faktur
VAT
jako
datę
obciążenia
rachunku
Zamawiającego.
Informujemy,
że
zgodnie
z
art.
454
§
1
Kodeksu
Cywilnego,
dotyczącego
miejsca
spełnienia
świadczenia
pieniężnego,
a
także
zgodnie
z
zasadami
obowiązującymi
w
obrocie
gospodarczym,
za
dzień
zapłaty
uznaje
się
dzień,
w
którym
środki
pieniężne
wpłyną
na
rachunek
bankowy
podmiotu,
któremu
należna
jest
zapłata.
W
związku
z
powyższym
Wykonawca
zwraca
się
z
prośbą
o
zmianę
treści
zapisu
w
sposób
następujący:
„Za
dzień
zapłaty
uznaje
się
datę
uznania
rachunku
bankowego
Wykonawcy”.
Odpowiedź
Zamawiający
nie
wyraża
zgody
na
wprowadzenie
zmiany.
Pytanie
12
–
SWZ
-
załącznik
nr
5
-
projekt
umowy
§6
ust.
10
Wykonawca
informuje,
że
zgodnie
z
możliwościami
działania
systemu
bilingowego,
na
fakturach
wskazane
będą
dane
Nabywcy
(nazwa,
adres,
Nr
NIP),
natomiast
dane
Odbiorcy
(nazwa
i
adres)
zostaną
wpisane
pod
pozycją
"Adres
korespondencyjny".
Prosimy
o
potwierdzenie,
że
takie
rozwiązanie
dotyczące
wystawianych
faktur
VAT
jest
akceptowane
przez
Zamawiającego.
Odpowiedź
Zamawiający
akceptuje
przedstawiony
sposób
wystawiania
faktur
VAT.
Dalsza część wyjaśnień w załączeniu. |
2021-09-23 15:39 | Joanna Michalska | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2021-09-23 15:36 | Joanna Michalska |
Gmina
Czempiń
na
podstawie
art.
286
ust
1
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
zmienia
treść
SWZ
w
następującym
zakresie: I. Zmienia się treść punktu 4.1 W SWZ było: Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do 180 punktów poboru energii na terenie Gminy Czempiń, z podziałem na dwie części: Część I zamówienia: oświetlenie uliczne – 77 punktów poboru energii, przewidywane zużycie energii w okresie 12 miesięcy wynosi 662 669,00 kWh Część II zamówienia: obiekty publiczne – 103 punkty poboru energii, przewidywane zużycie energii w okresie 12 miesięcy wynosi 1 354 319,00 kWh Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (każdy z wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia). Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] dla części I i II w okresie 12 miesięcy wynosi 2 016988,00 kWh. Szczegółowy wykaz punktów zawarto: dla części I w załączniku nr 6 do SWZ i dla części II w załączniku nr 7 do SWZ. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 poz. 716 z późn. zm.) oraz przepisom wykonawczym do tej ustawy. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne i handlowe zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, czyli przedmiot zamówienia określono za pomocą standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych jego cech. Wybrany Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej dla wszystkich Punktów Poboru Energii Elektrycznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.01.202 r. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę. Dostawa energii elektrycznej powinna uwzględniać także pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe, wynikające z ustawy - prawo energetyczne, jak również aktów wykonawczych oraz dokumentów związanych, w tym w szczególności IRiESP PSE Operator Sp. z o.o., jak również IRiESD ENEA Operator. Dla realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi mieć zawartą ważną umowę, tj. tzw. Generalną Umowę Dystrybucji, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej: OSD, na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do punktów poboru wymienionych w zał. nr 2 i 3. Energię elektryczną Zamawiający będzie zużywał na potrzeby działalności własnej jako odbiorca końcowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości całkowitej zakupionej energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji do 20% zamówienia podstawowego. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe za 1 kWh zawarte w Formularzu oferty. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zapotrzebowania na energię elektryczną w punktach objętych niniejszym zamówieniem lub zwiększy się ilość punktów poboru energii elektrycznej. W SWZ jest: Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej do 180 punktów poboru energii na terenie Gminy Czempiń, z podziałem na dwie części: Część I zamówienia: oświetlenie uliczne – 77 punktów poboru energii, przewidywane zużycie energii w okresie 12 miesięcy wynosi 662 669,00 kWh Część II zamówienia: obiekty publiczne – 103 punkty poboru energii, przewidywane zużycie energii w okresie 12 miesięcy wynosi 1 369 319,00 kWh Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (każdy z wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia). Całkowite szacunkowe zużycie energii [kWh] dla części I i II w okresie 12 miesięcy wynosi 2031988,00 kWh. Szczegółowy wykaz punktów zawarto: dla części I w załączniku nr 6 do SWZ i dla części II w załączniku nr 7 do SWZ. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 poz. 716 z późn. zm.) oraz przepisom wykonawczym do tej ustawy. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne i handlowe zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, czyli przedmiot zamówienia określono za pomocą standardów jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych jego cech. Wybrany Wykonawca przygotuje, wypełni i wyśle poprzez właściwą platformę wymiany informacji (należącą do lokalnego Operatora Systemu Dystrybucyjnego) zgłoszenia sprzedaży energii elektrycznej dla wszystkich Punktów Poboru Energii Elektrycznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzień 01.01.2022 r. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę. Dostawa energii elektrycznej powinna uwzględniać także pełnienie funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe, wynikające z ustawy - prawo energetyczne, jak również aktów wykonawczych oraz dokumentów związanych, w tym w szczególności IRiESP PSE Operator Sp. z o.o., jak również IRiESD ENEA Operator. Dla realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca musi mieć zawartą ważną umowę, tj. tzw. Generalną Umowę Dystrybucji, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej: OSD, na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do punktów poboru wymienionych w zał. nr 2 i 3. Energię elektryczną Zamawiający będzie zużywał na potrzeby działalności własnej jako odbiorca końcowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości całkowitej zakupionej energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji do 20% zamówienia podstawowego. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Podstawą określenia wartości prac zleconych w ramach Opcji (w celu określenia jej zakresu) będą ceny jednostkowe za 1 kWh zawarte w Formularzu oferty. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zapotrzebowania na energię elektryczną w punktach objętych niniejszym zamówieniem lub zwiększy się ilość punktów poboru energii elektrycznej. Zwiększenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w dokumentacji przetargowej oraz wycenione do oferty. Dalsza część zmian SWZ w załączeniu. zmiana ogłoszenia.pd [...].pdf 20210923152720384.pd [...].pdf |
Komunikaty