Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3.B12 HOSTING ROZWIĄZAŃ eCommerce dla spółki SCA PR Sp. z o.o. (Intermarché) - ZAPYTANIE

Termin:
Zamieszczenia : 27-04-2022 18:23:00
Składania : 19-05-2022 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

HOSTING ROZWIĄZAŃ eCommerce dla

spółki SCA PR Sp. z o.o. (Intermarché)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Swadzim 27.04.2022

1.     Wstęp

Grupa Muszkieterów jest siecią handlową działająca w modelu franczyzowym zrzeszającą 368 supermarketów, w tym 191 spożywczych Intermarche oraz 177 supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarche, jak również 65 stacji benzynowych funkcjonujących przy wybranych sklepach.

Rolą centrali Grupy Muszkieterów jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu sklepów. Centrala Grupy mieści się w Swadzimiu k. Poznania, w której znajduje się siedem spółek centralnych wchodzących w skład Grupy Muszkieterów.

Wiodącą spółka Grupy jest ITM Polska, która jest operatorem sieci sklepów Intermarche i Bricomarche w Polsce

https://muszkieterowie.pl/o-nas/struktura-firmy-w-polsce/

2.     Informacje dotyczące zapytania ofertowego

1.    „ITM Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu (dalej: Zamawiający) jest spółką zarządzającą rozwojem supermarketów Intermarche i Bricomarche) reprezentująca w niniejszym postępowaniu spółkę SCA PR Polska sp. z o.o., stanowiąca centralę zakupową dla szyldu Intermarche  zaprasza do złożenia oferty na  usługę utrzymania platformy eCommerce w chmurze w zakresie i na warunkach określonych w niniejszym dokumencie.

Zamawiający:

„ITM  POLSKA” sp. z o.o.

Swadzim , ul. Św. Mikołaja 5,

62-080 Tarnowo Podgórne

NIP: 778-00-00-892

1.      Niniejszy dokument przeznaczony jest dla firm zaproszonych do postępowania ofertowego i  stanowi własność Zamawiającego. Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie, zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.

2.      Zamawiający bierze udział w postępowaniu ofertowym jako pośrednik w negocjacjach jednolitych warunków zakupowych dla spółek prawa handlowego prowadzących działalność gospodarczą w postaci supermarketów branży FMCG pod szyldem Intermarché lub supermarketów branży DYI pod szyldem Bricomarché, które dokonywać będą zamówień bezpośrednich u Oferenta i bezpośrednio z Oferentem rozliczać wykonane zamówienie (dalej: spółki sklepowe).

3.     Cel dokumentu

Celem zapytania ofertowego jest przedstawienie zasadniczych założeń planowanego zakresu wykorzystania rozwiązań eCommerce oraz oczekiwanej zawartości oferty.

4.     Zastrzeżenia

1.    Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.

2.    Do niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.

3.    Zapytanie nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki ITM Polska sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek należących do Grupy Muszkieterów w Polsce w tym SCA PR Polska, , wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie składania ofert.

4.    Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) obciążają wyłącznie Oferenta.

5.    Odpowiedź potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki ITM Polska do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.

6.    ITM Polska zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.

7.    ITM Polska zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Dostawcy usług objętych niniejszym zapytaniem.

8.    Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania Spółki ITM Polska w stosunku do potencjalnego Oferenta dopóki nie zostanie podpisana umowa handlowa albo złożone wyraźne oświadczenie woli Spółki ITM Polska o zawarciu umowy w trybie ofertowym.

9.    Finalnie oferta musi być podpisana przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania firmy, a w przypadku podpisania jej przez ustanowionego pełnomocnika, należy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osobę/osoby uprawnione do reprezentacji,  w języku polskim. Podpisaną ofertę w pliku pdf należy załączyć do postępowania na Platformie Zakupowej Open Nexus.

10.  Termin ważności oferty musi wynosić minimum 90 dni.

11. Warunki płatności :

a.       Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT

5.     Warunki udziału w postępowaniu

1.      Ofertę należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygające znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.

2.      Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o posiadaniu możliwości finansowych i ekonomicznych, wiedzy, doświadczenia, uprawnień oraz zasobów (techniczne, osobowe) niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

3.      Obligatoryjne załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy ( Załącznik nr 2 ), aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,  polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, oświadczenie zgodne z punkt 6.2. zapytania.

6.     Wymagania wobec zakresu oferty

1.    Oferta powinna być zatytułowana „Wdrożenia rozwiązania eCommerce w sieci Intermarche”.

2.    Oferent przygotuje propozycję w oparciu o wytyczne wynikające z  przekazanych materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą wymaganą od profesjonalisty, a także obowiązującymi przepisami.

3.    Informacje związane z postepowaniem Oferent przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola oraz obligatoryjnie wypełniając  Załącznik nr 1 - szablon parametrów i kosztów w formacie MS Excel, uzupełniając w pliku odpowiednio parametry, opis wybranych rozwiązań  oraz ceny.

4.    Pola tabel muszą być wypełnione wymaganymi wartościami, nie dopuszcza się odesłań do innych części oferty lub załączników oferty. Oferty, których wersje elektroniczne zostaną dostarczone w innych formatach niż wymagane nie będą rozpatrywane.

 

7.     Pełen opis przedmiotu zapytania

Przedmiotem zapytania jest świadczenie usługi hostingu w chmurze rozwiązania eCommerce dla Zamawiającego. Licencje rozwiązań eCommerce zapewnia Zamawiający, a hosting powinien zapewnić funkcjonowanie rozwiązania eCommerce (w zakresie zarówno mocy obliczeniowej jak i pozostałych parametrów) dla następujących założeń:

 

7.1. Ogólny zakres i parametry użytkowania (stan obecny)

l.p.

Rodzaj danych

Odpowiedź

  1.  

Liczba obsługiwanych sklepów w obrębie platformy

200

  1.  

Liczba zintegrowanych systemów informatycznych

12

  1.  

Liczba sesji / dzień

6400

  1.  

Średni czas trwania sesji (s)

102

  1.  

Liczba stron

2

  1.  

Średnia liczba odwiedzin stron dla jednej sesji

12

  1.  

Liczba unikalnych użytkowników / dzień

4000

  1.  

Liczba równoległych użytkowników korzystających z serwisu podczas normalnych godzin użytkowania

60

  1.  

Liczba równoległych użytkowników korzystających z serwisu podczas piku

125

  1.  

Liczba zarejestrowanych użytkowników

52 800

  1.  

Ilość wysłanych e-maili / miesiąc

32 000

  1.  

Ilość unikalnych produktów w bazie eCommerce

40 000

  1.  

Ilość zamówień / miesiąc

12 800

  1.  

Średnia liczba odwołań do strony /s (buforowanych+niebuforowanych)

36

  1.  

Średnia liczba odwołań do strony /s (buforowanych)

23

  1.  

Liczba odwołań do strony /s podczas piku (buforowanych+niebuforowanych)

74

  1.  

Liczba odwołań do strony /s podczas piku (niebuforowanych)

48

  1.  

Wielkość bazy danych (z indeksami, bez kopii zapasowych)

7 GB

  1.  

Współczynnik uderzeń dla pamięci podręcznej (cache hit ratio)

0,35

 

7.2. Wymagania wobec hostingu

 

Wymagania ogólne:

  • Dostępność 24/7/365, 99,5% miesięcznie
  • Systemy będące przedmiotem zapytanie będą hostowane w rozwiązaniu chmurowym
  • RTO (Recovery Time Objective): 4 h,
  • RPO (Recovery Point Objective) wariant 1: 12 h,
  • RPO (Recovery Point Objective) wariant 2: 24 h,
  • Zapewnione rozwiązanie Disaster Recovery
  • Zgodność z ISO 27001, 27017, GDPR/RODO
  • Dedykowany opiekun techniczny
  • Infrastruktura sieciowa (podział sieci, filtrowanie ruchu, dostęp zdalny wraz z licencjami VPN)
  • Administracja środowiskiem technicznym: za dostępność chmury odpowiada dostawca rozwiązania chmurowego, za dostępność w chmurze – firma świadcząca usługę utrzymania platformy eCommerce
  • Dedykowane łącze internetowe – 5 publicznych adresów IP (3 dla PRD, 2 dla TEST)
  • Przepustowość łącza do Internetu: co najmniej 512 Mb/s
  • Łącze internetowe dostarczone co najmniej od dwóch niezależnych dostawców Internetu

 

Wymiarowanie:

Środowisko produkcyjne może zostać wdrożone w następującym wariancie:

Tabela wymiarowania poszczególnych serwerów:

Zasoby:

Wartość:

vCPU

77

RAM

306 GB

Disk

1376 GB

 

Lokalizacja:

Wdrożenie planowane jest w chmurze, w modelu active-standby, tak by możliwa była procedura disaster recovery. W tym celu np.: należy użyć dwóch fizycznie oddzielonych lokalizacji, w których pierwsza (active) obsługiwać będzie regularne obciążenie, a druga (standby) pozostaje w spoczynku i pełni rolę odtwórczą w przypadku wystąpienia poważnej awarii lokalizacji podstawowej.

 

8.   Kryteria oceny ofert

1.     cena,

2.     termin realizacji usługi,

3.     termin płatności,

4.     parametry SLA ponad określone w zapytaniu,

5.     referencje.

 

9.   Terminy związane z postępowaniem

Lp.

Zdarzenie

Data

1.

Ostateczny termin składania ofert

(Oferty dostarczone po wskazanym powyżej terminie nie będą rozpatrywane)

06.05.2022 godz. 16:00

2.

Ostateczny termin składania przez Oferentów zapytań do zapytania ofertowego

29.04.2022

3.

Ostateczny termin udzielania odpowiedzi na zapytania Oferentów dotyczące zapytania ofertowego

05.05.2022

4.

Orientacyjny termin ostatecznej oceny ofert

20.05.2022

10.  Miejsce składania ofert oraz pytania do treści zapytania ofertowego

1.    Oferent jest zobowiązany do przekazania oferty w wersji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus

2.    W przypadku pytań:

a.           merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Platformy

Zakupowej  Open Nexus  "Wyślij wiadomość”

b.           pytania związane z obsługą platformy, proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta Platformy

Zakupowej Open Nexus od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00., tel. 22 101 02 02e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

4. Wiadomości z Platformy Zakupowej mają charakter informacyjny.

5. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy o współpracy z „ITM Polska”

11. Załączniki

1.    Załącznik nr 1 - szablon parametrów i kosztów

2.    Załącznik nr 2 - kwestionariusz dostawcy

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RFP_zapytanie ofertowe hosting IM_27.04.2022.pdf pdf 147.43 2022-04-27 18:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 2- szablon parametrów i kosztów.docx docx 29.27 2022-04-27 18:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Kwestionariusz Dostawcy.xlsx xlsx 62.46 2022-04-27 18:23:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Kwestionariusz Dostawcy.xlsx xlsx 65.49 2022-04-27 18:23:00 Kryterium

Komunikaty

2022-05-13 14:16 Ewa Galewska Szanowni Państwo,

Wydłużamy termn składania ofert do dnia 19.05.2022 do godz. 14:00.

Pozdrawiam,
Ewa Galewska
2022-05-05 08:26 Ewa Galewska Szanowni Państwo,

Termin składania ofert został wydłużony do dnia 13.05.2022 r. do godz. 16:00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za hosting Cena hostingu za 3 lata (zł netto) 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.8453 PLN, EUR: 4.2769 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 25% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji 20% Proszę o podanie terminów realizacji (0)
3 Dokumenty rejestrowe firmy - Obligatoryjne załączniki: aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Doświadczenie/referencje 20% Proszę załączyć referencje, jeżeli oferent takimi dysponuje. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 SLA 20% parametry SLA ponad określone w zapytaniu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Stabilność ceny 10% Stabilność ceny ze wskazaniem (0)
7 Warunki płatności 5% Proszę potwierdzić warunki płatności: Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT (0)
8 Kwestionariusz - Proszę o wypełnienie załączonego kwestionariusza Dostawcy wraz ze wszystkimi arkuszami (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kwe [...].xlsx

(0)
9 Termin ważności oferty - Termin związania ofertą wynosi 90 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. ITM zastrzega sobie możliwość wnioskowania o przedłużenie terminu związania ofertą o kolejne 30 dni. Proszę o potwierdzenie. (0)
10 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę o załączenie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
13 Inne dokumenty (załączniki) - Proszę opcjonalnie załączyć inne dokumenty, które nie są wymienione powyżej. (0)
14 Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej - Proszę załączyć polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 895