Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-05-2022 09:54:00 |
Składania : | 13-06-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | 13-06-2022 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: 1) Cz. I - dostawa środków czystości, art. chemii gospodarczej i wyrobów sprzątających, 2) Cz. II - dostawa środków ochrony osobistej i środków dezynfekcyjnych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. tylko na część I lub tylko na część II. Przy czym wymagane jest złożenie kompletnej oferty na wszystkie elementy określone w poszczególnych częściach (wszystkie pozycje w części I lub wszystkie pozycje w części II). Szacunkowe ilości asortymentu nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są natomiast podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. Rzeczywista wielkość dostaw będzie wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. Dopuszcza się zakup mniejszych ilości asortymentu niż określono w zapytaniu ofertowym. Ilość zamawianego asortymentu nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń w toku realizacji umowy. Asortyment przedstawiony w formularzu ofertowym nie jest katalogiem zamkniętym, Zamawiający w ciągu trwania umowy może dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment - pozaumowny. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzujących je, poprzez wskazanie np. na konkretny wyrób: nazwy, określenie marki, znaku towarowego oraz innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech. W przypadku pozycji nr: 1) 1-17, 39, 53-54 w formularzu ofertowym cz. I, 2) 4-5 w formularzu ofertowym cz. II Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia produktów konkretnie określonych przez Zamawiającego. W ww. pozycjach Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania produktów równoważnych. Zaoferowane produkty winny posiadać odpowiednie normy, atesty, świadectwa jakości, jeśli wymagają tego określone przepisy prawa. Wykonawca ma obowiązek dołączyć do zaoferowanych produktów ww. dokumenty wystawione przez producentów przy zakupie towaru. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Wykonawca zostanie wezwany do dostarczenia kart katalogowych, specyfikacji lub opisów (ze zdjęciem) oferowanych produktów w celu weryfikacji zaproponowanych przez Wykonawcę artykułów ofertowych.– dot. produktów wskazanych w pozycjach 19-21 oraz 34-38 w formularzu ofertowym cz. I. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru zakupu płynów i koncentratów w pojemnikach 1-litrowych, 5 lub 10 litrowych, zgodnie z opisem wskazanym w formularzu ofertowym. Na czas trwania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w użyczenie 8 kompletów specjalistycznych dozowników do podłączenia baniek z koncentratami (1 komplet na min. 3 koncentraty) wg załącznika nr 3 do projektu umowy oraz przeszkoli pracowników Zamawiającego na temat korzystania z systemu dozowania chemii. Montaż dozowników winien nastąpić w terminie nie później niż 21 dni od dnia podpisania umowy. TERMIN REALIZACJI Realizacja zamówienia następowała będzie przez okres od 01.07.2022 r. do 30.06.2023 r. DOSTAWA Dostawa środków następować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych zamówień Zamawiającego, zgłoszonych telefonicznie lub e-mailowo przez pracownika Zamawiającego, ze wskazaniem miejsca dostawy. Dostawa towaru następować będzie w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia zamówienia, na koszt i ryzyko Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy, Zamawiający może wyrazić zgodę na przedłużenie terminu dostawy. Zamawiający może odmówić odbioru dostawy w przypadku stwierdzenia wad, dostarczenia środków niezgodnych z warunkami zamówienia lub niekompletności dostawy. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia nieprawidłowości w ciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. CENY Podane ceny jednostkowe, ofertowe nie mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych wyłącznie w przypadku zmian cen obowiązujących u producenta danego wyrobu. Zmiana ceny jednostkowej netto nie może być większa od wielkości zmian cen producenta. Wykonawca jest zobowiązany podać o ile cena ulegnie zmianie i udokumentować jej zmianę powiadamiając o niej na piśmie Zamawiającego oraz podać termin obowiązywania. UPUST na towary pozaumowne Przy zakupie materiałów pozaumownych Wykonawca zastosuje wobec Zamawiającego upust w zaoferowanej wysokości, jednak nie mniejszy niż 10 % ceny obowiązującej w dniu zakupu towaru. Do faktury (lub na fakturze) Wykonawca winien dołączyć informację dotyczącą wielkości udzielonego rabatu na dostarczony materiał pozaumowny. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę wykonania: 1) Część I - co najmniej dwóch umów obejmujących swoim zakresem dostawę środków czystości, art. chemii gospodarczej i wyrobów sprzątających w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości netto nie mniejszej niż 40 000 zł netto każda. Wykaz umów należy przedstawić na druku dołączonym do niniejszego zapytania ofertowego. 2) Część II - Zamawiający nie stawia warunku Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy; 3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy. UWAGA: Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1 ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej w wysokości do 20 000 000 zł. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY OFERTY Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną, w poszczególnej części.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
email: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2022-06-29 11:22 | Olga Sampławska |
Informacja
o
rozstrzygnięciu
postępowania Zamawiający zawiadamia, że postępowanie nr DA.2621.2.26.2022.OS: Dostawa środków czystości oraz środków dezynfekcyjnych na potrzeby MOSIR w Elblągu zostało rozstrzygnięte. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma: Cz. I: Przedsiębiorstwo Handlowe „Optima” z siedzibą przy ul. Niskiej 5, 82-300 Elbląg, cena oferty: 132 516,48 zł brutto Cz. II: Przedsiębiorstwo Handlowe „Optima” z siedzibą przy ul. Niskiej 5, 82-300 Elbląg, cena oferty: 9 984,25 zł brutto |
2022-06-03 10:16 | Olga Sampławska |
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
wpłynęły
następujące
pytania: Pyt. 1 dot. POZ 36. czy dopuszczalne jest opakowanie min. 3000 sztuk., gdyż niedostępne są tego rodzaju ręczniki min. 4000 sztuk w kartonie Odp. Zamawiający dopuszcza opakowanie, w którym będzie min. 3000 szt. ręczników Pyt. 2 dot. POZ 31 i POZ 32. czy można przeliczyć proszek podając cenę za 1 kg, gdyż gramatury się co chwile zmieniają Odp. Zamawiający dopuszcza zmianę rodzaju przeliczenia ceny produktu, zgodnie z załączonym zmienionym formularzem ofertowym w cz. I. Pyt. 3 dot. POZ 33. czy można podać cenę za 1sztukę (za 1 kapsułkę) pojemności się również zmieniają Odp. Zamawiający dopuszcza zmianę rodzaju przeliczenia ceny produktu, zgodnie z załączonym zmienionym formularzem ofertowym w cz. I Pyt. 4 dot. POZ 69. czy gąbkę można podać cenę za 1 sztukę? w podanych wymiarach występuja one luzem, nie są pakowane Odp. Zamawiający informuje, że w formularzu ofertowym w cz. I w poz. 69 zaszła omyłka pisarska dot. rozmiaru zmywaka do naczyń. Było: 15x8,5 cm, powinno być: 6x9 cm. Zamawiający dołącza zaktualizowany formularz ofertowy. Zmiany dokonane przez Zamawiającego zostały zaznaczone na czerwono. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przedłuża termin składania ofert do dnia 13.06.2022 r. do godz. 10:00. Zapraszamy do składania ofert. |
Komunikaty