Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-04-2023 12:40:00 |
Składania : | 09-05-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 09-05-2023 09:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-06-14 10:52 | Waldemar Sawczuk | ZAMAWIAJĄCY W ZAŁĄCZENIU PRZEDKŁADA SPROSTOWNIE DO INFORMACJI O ODSTĄPIENIU OD PODPISANIA UMOWY ORAZ O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W ZAKRESIE BŁĘDNEGO PODANIA CENY NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
2023-06-02 13:31 | Waldemar Sawczuk | Zamawiający w załączeniu przedstawia informację o odstąpieniu przez Wykonawcę od podpisania umowy oraz o wyborze najkorzystniejszej oferty w niniejszym postępowaniu |
2023-05-31 09:10 | Waldemar Sawczuk |
Działając
na
podstawie
art.
253
ust.
1.
pkt
1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.U.
z
2022
r.
poz.
1710
z
późn.
zm.)
–
zwaną
dalej
ustawą
PZP
-
Zamawiający
w
załączeniu
przedstawia
informację
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
w
niniejszym
postępowaniu |
2023-05-09 13:43 | Waldemar Sawczuk |
Zgodnie
z
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2022
r.
poz.
1710
z
późn.
zm.)
zamawiający
przedkłada
informację
z
otwarcia
ofert. |
2023-05-09 09:00 | Komunikat Zamawiającego | ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA REALIZACJĘ ZAMIERZENIA 424 000,00 ZŁOTYCH NETTO |
2023-05-05 13:02 | Waldemar Sawczuk |
JEDEN
Z
WYKONAWCÓW
ZWRÓCIŁ
SIĘ
Z
PYTANIEM
W
PRZEDMIOTOWYM
POSTĘPOWANIU. TREŚĆ PYTANIA PO ANONIMIZACJI: "Witam. Sprawa dotyczy przetargu na wycinkę i pielęgnację drzew w Koszalinie. Chodzi o to że do przystąpienia do przetargu potrzebne są referencje za wykonanie takich prac w okresie do 3 lat w kwocie 40 tyś. Mam taką pracę wykonaną 2 lata temu na kwotę ......tyś. złotych w " ......................................." ale nie mam wystawionych referencji za tą pracę. I nie wiem czy otrzymam w tej chwili gdyż byłem tam podwykonawcą dużego wykonawcy firma .............................. który do tej pory nie rozliczył się ze mną w 100% z ostatniej faktury i nasza znajomość służbowa pogorszyła się. On unika kontaktów i uregulowania zaległej faktury. Kontaktowałem się w tej sprawie z urzędem miejskim w m.............................. o pomoc i też nie są w stanie mi pomóc. Moje pytanie brzmi ; Czy moja firma może przystąpić do przetargu na wycinkę i pielęgnację drzew na podstawie przedstawienia umowy spisanej z firmą ............................. i wykazów przelewów jakich otrzymałem za tą pracę. Z poważaniem ................................... TREŚĆ ODPOWIEDZI ZAMAWIAJĄCEGO: "Koszalin, dnia 05.05.2023 r. Szanowny Pan ................................................. ................................................. Dotyczy: korespondencji w sprawie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Pielęgnacja i wycinka drzew na terenie Koszalina.” W odpowiedzi na kierowane do PGK w Koszalinie przez Pana zapytanie w przedmiotowej sprawie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie „Podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy” (Dz.U. 2020. poz. 2415) uprzejmie informuję, że zamawiający wraz z wykazem wykonanych dostaw lub usług wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku doświadczenia ma przedstawić dowody określające, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – dopuszcza oświadczenie wykonawcy. Składając zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa powyżej, wykonawca powinien wskazać zamawiającemu, że nie był w stanie pozyskać stosownych dokumentów, a zatem, że podjął środki w celu ich pozyskania, ale środki te okazały się nieskuteczne, a także określić przyczynę nie uzyskania takich dokumentów, przy czym przyczyna ta powinna mieć obiektywny charakter. Oświadczenie własne wykonawcy, przedstawiane zamiast referencji, ma być dowodem określającym, czy usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie. Zatem w treści takiego oświadczenia musi znaleźć się informacja o należytym wykonaniu dostaw lub usług. Oświadczenie własne nie ma zatem stanowić powtórzenia treści wykazu, lecz ma pozwolić stwierdzić, czy dostawy lub usługi wskazane wykazie zostały wykonane należycie. Zamiast referencji wykonawca winien przedstawić inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego wykonał referencyjne zadanie. Takimi dokumentami mogą być np. protokoły odbioru, pokwitowania czy innego rodzaju potwierdzenia wykonania usługi. Informujemy, że na etapie badania złożonych ofert oraz załączonych dokumentów Zamawiający dokona oceny ich poprawności, kompletności a także zgodności z OPZ i SWZ, zatem prosimy o wykazanie w uzupełnieniu do wykazu prac pełnych danych podmiotu, na rzecz którego świadczył Pan usługi jako podwykonawca: nazwa, dane teleadresowe, REGON, nr telefonu w celu weryfikacji i oceny wiarygodności złożonego przez Pana oświadczenia. Za Zarząd, podpisy........................... ............................. |
Komunikaty