Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-01-2024 16:13:00 |
Składania : | 23-01-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-01-2024 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego, tj. komputery stacjonarne z monitorami oraz oprogramowaniem biurowym - 8 szt. na potrzeby Instytutu Lekarskiego ANS w Nowym Targu dla kierunku lekarskiego.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymaganych parametrów stanowi: załącznik nr 1 do SWZ tj. Opis parametrów technicznych, zestawienie asortymentowo - cenowe oraz załączniki nr 5 do SWZ tj. projektowane postanowienia umowne.
3) Podane w załączniku nr 1 do SWZ minimalne wymagania i parametry techniczne wynikają
z potrzeby zachowania jednolitości sprzętu/oprogramowania. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za ich kompatybilność.
4) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także konfigurację i uruchomienie urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
5) UWAGA! Zakres zamówienia obejmuje sprzęt komputerowy przeznaczony do celów dydaktycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastosowania stawki podatku VAT w wysokości 0% zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm.), pod warunkiem uzyskania zgody wydawanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zamawiający przekaże wyłonionemu Wykonawcy pisemną informację o uzyskaniu zgody wydanej przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, na podstawie której Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia faktury korygującej. Składając ofertę dot. ww. części Wykonawca zobowiązany jest zastosować podstawową stawkę podatku VAT, zastosowanie w ofercie preferencyjnej 0% stawki podatku VAT uznane będzie za błąd w obliczeniu ceny, oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy PZP.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
7) Dostarczany przedmiot zamówienia w momencie dostawy, winien być fabrycznie nowy, kompletny i gotowy do użycia – bez dodatkowych nakładów finansowych ze strony Zamawiającego.
8) Dostawę należy wykonać do siedziby Zamawiającego, tj. 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
9) Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe, bez wad i uszkodzeń i pochodzić z bieżącej produkcji tj. wyprodukowane w 2023 i 2024 roku. Urządzenia muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 215 ze zm.) o ile sprzęt takie dokumenty posiada. Dokumenty te muszą być dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy.
10) Do wszystkich urządzeń (sprzętu) musi być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim w wersji papierowej lub elektronicznej oraz karty gwarancyjne.
11) Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
Kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
netto: 35 000,00 zł
brutto: 43 050,00 zł
UWAGA! Zmianie ulega termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl, do dnia 23.01.2024 r. do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.01.2024 r. o godzinie 10:30.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-02-01 14:53 | Maciej Hryc | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 1.02.2024 r. |
2024-01-23 14:26 | Maciej Hryc | Informacja z otwarcia ofert - komunikat z dnia 23.01.2024 r. |
2024-01-23 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Kwoty,
jakie
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia: netto: 35 000,00 zł brutto: 43 050,00 zł |
2024-01-18 23:31 | Maciej Hryc |
Zamawiający
informuje,
że
zmianie
ulega
termin
składania
ofert.
Ofertę należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl, do dnia 23.01.2024 r. do godziny 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.01.2024 r. o godzinie 10:30. Odpowiedzi_na_pytani [...].docx Ogłoszenie o zmianie [...].pdf |
2024-01-18 23:24 | Maciej Hryc | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-01-12 13:59 | Maciej Hryc |
Szanowni
Państwo, w związku z pytaniem wykonawcy, Zamawiający dodaje załącznik nr2a PassMark - CPU Benchmarks w którym zestawiona jest lista procesorów, o której mowa w załączniku nr 1 do SWZ. Z uszanowaniem, Maciej Hryc |
Komunikaty