-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 951820
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DPM.2610.12.2024 Przeprowadzenie akcji pilotażowej dedykowanej testowaniu narzędzia edukacyjnego pn. „Building customer relationships in online business” w ramach projektu DISTANCE LAB - Remote Service Hub for SME’s and Public Sector.
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Franczyk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-07-11 08:05:00
-
Składania2024-07-19 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-07-19 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie akcji pilotażowej dedykowanej testowaniu narzędzia edukacyjnego pn. "Building customer relationships in online business" w ramach projektu DISTANCE LAB - Remote Service Hub for SME`s and Public Sector.
Akcja pilotażowa będzie prowadzona w języku angielskim wśród grupy docelowej ww. projektu.
Narzędzie edukacyjne będące przedmiotem pilotażu jest dostępne na stronie internetowej:
- narzędzie edukacyjne - https://rarr.rzeszow.pl/wp-content/uploads/2023/03/materialy-edukacyjne-learning-tool.pdf
- dedykowany pakiet ćwiczeń - https://rarr.rzeszow.pl/projekty/distance-lab/#distancelab-materialyedukacyjne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 - Opis i zakres przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną część przedmiotowego zapytania ofertowego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 17 86 76 237.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-07-23
10:18:12
|
Justyna Franczyk |
Rzeszowska
Agencja
Rozwoju
Regionalnego
S.A.
zawiadamia
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
w
prowadzonym
postępowaniu.
Pismo w przedmiotowej sprawie w załączeniu. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?