Zamieszczenia : | 30-10-2020 14:41:00 |
Składania: | 12-11-2020 09:00:00 |
Tryb: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz – kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
UWAGA: Zamawiający informuje, że z uwagi na sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) przesyłki pocztowe dostarczane są do Zamawiającego trzy razy
w tygodniu, tj. w poniedziałki, wtorki i czwartki.
Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do zadawania pytań do SIWZ.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
KOMUNIKAT
Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy zaleca ograniczenie do niezbędnego minimum załatwianie spraw urzędowych w sposób bezpośredni w 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym.
Wszelkie sprawy w miarę możliwości należy realizować telefonicznie, faksem lub e-mail – zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi na stronie internetowej: www.11wog.wp.mil.pl
W przypadku jawnych otwarć ofert w sprawach o zamówienie publiczne, informuję, że w każdej sprawie informacje z otwarcia ofert (m.in. kwota Zamawiającego, dane wynikające z ofert – ceny i Wykonawcy) będą podawane do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi przepisami – niezwłocznie po otwarciu ofert – na stronie internetowej pod adresem jak powyżej. Zaleca się więc (o ile jest to możliwe) elektroniczne pobieranie danych bez konieczności bezpośredniego stawiennictwa.
Dla umów zawieranych w sprawach o zamówienie publiczne, składania dokumentów o ile jest to możliwe - preferowana jest forma korespondencyjna.
Godziny urzędowania i ogólne zasady funkcjonowania 11 WOG, przyjmowanie interesantów obecnie pozostają bez zmian.
2020-12-09 13:01 | Katarzyna KOŁODZIEJSKA | Wybór oferty cześć 1 oraz 2 |
2020-11-13 15:00 | Agnieszka Świder | Informacja z otwarcia ofert |
2020-11-06 11:45 | Katarzyna KOŁODZIEJSKA | Wyjaśnienia i zmiana treści SIWZ |
2020-11-06 11:01 | Katarzyna KOŁODZIEJSKA | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
2020-11-02 15:11 | Katarzyna KOŁODZIEJSKA | Zmiana treści SIWZ |
Liczba odsłon strony: 689
Komunikaty