Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-03-2022 16:28:00 |
Składania : | 08-04-2022 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o ofertę - RFQ |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE
OFERTOWE
ZAKUP KAS
SAMOOBSŁUGOWYCH
WRAZ ZE WDROŻENIEM I WSPARCIEM DLA SKLEPÓW GRUPY MUSZKIETERÓW W POLSCE (INTERMARCHE, BRICOMARCHE)
Data: 11.03.2022
Grupa
Muszkieterów jest siecią
handlową zrzeszającą 368 supermarketów, w tym 191
spożywczych Intermarche i 177 supermarketów typu „dom
i ogród” Bricomarche, jak również 65 stacji benzynowych funkcjonujących przy
wybranych sklepach.
Grupy
Muszkieterów to franczyzowa, każdy ze sklepów jest niezależną spółką zarządzaną
przez jej właściciela. Rolą centrali jest zapewnienie wsparcia w funkcjonowaniu
sklepów.
2. Informacje dotyczące zapytania
ofertowego
„ITM Polska” Sp. z o.o. działająca w imieniu i na rzecz spółek centralnych
Grupy Muszkieterów zaprasza
Oferenta do złożenia oferty na zakup kas samoobsługowych wraz ze wdrożeniem i
wsparciem dla sklepów Grupy Muszkieterów w Polsce (Intermarche, Bricomarche)
w zakresie i na warunkach określonych
w niniejszym dokumencie.
Dokument jest przeznaczony dla firm zaproszonych do
postępowania ofertowego na dostarczenie dokumentacji związanej z zapytaniem
dla:
„ITM
Polska” sp. z o.o.
Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5
62-080 Tarnowo Podgórne
Niniejszy dokument stanowi własność Zamawiającego.
Kopiowanie i rozpowszechnianie tego dokumentu, jak
również informacji w nim zawartych, w całości lub częściowo, w jakiejkolwiek
formie, bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej pod rygorem nieważności na
piśmie jest zabronione. Zamawiający ma prawo zażądać, w dowolnym momencie,
zwrotu wszystkich kopii niniejszego dokumentu.
3.
Przedmiot zapytania
Przedmiotem
zapytania jest przestawienie oferty na zakup kas
SCO, urządzeń (mebel wraz z osprzętem typu skanerowaga, waga
kontrolna [wraz z oprogramowaniem], skaner, drukarka fiskalna itp.), sprzęt IT
(komputer, monitor, itp.), system
operacyjny WINDOWS, wygrodzenie (bramki wyjściowe wraz ze skanerami kodów
generowanych na paragonach), instalacja i utrzymanie.
Opcjonalnie do wyceny
prosimy o zaproponowanie oprogramowania kas SCO wraz aplikacją asystenta
do obsługi kas SCO oraz z integracją z obecnym systemem POS.
Celem zapytania ofertowego jest także określenia możliwości przeprowadzania przez Oferenta
serwisu oferowanego sprzętu zgodnie z zapytaniem wykorzystywanego w sklepach [sprzęt kas SCO:
fizyczne urządzenia (mebel wraz z osprzętem typu skanerowaga, waga kontrolna
(wraz z oprogramowaniem), skaner, drukarka fiskalna itp.), sprzęt IT (komputer,
monitor, itp.), wygrodzenie (bramki
wyjściowe wraz ze skanerami kodów generowanych na paragonach)].
Osobna propozycja w ofercie.
Zakładamy inne konfiguracje
kas SCO dla sklepów Intermarche i Bricomarche jak również w zależności od
rodzaju i wielkości sklepów przewidujemy różne zapotrzebowanie ilości kas SCO wynoszące
od 2 do 8 kas na sklep.
4.
Cel dokumentu
Celem postępowanie jest zakup kas samoobsługowych
wraz z wdrożeniem oraz wsparciem dla sklepów Grupy Muszkieterów w Polsce, tj.
Intermarche i Bricomarche jak również opcjonalnie zakup oprogramowania kas SCO wraz
z aplikacją asystent kas i wsparciem.
Biorąc powyższe pod uwagę poszukujemy kas, które gwarantują rozwiązania zapewniające dużą przyjemność
korzystania, gdzie klient może dokonać zakupów bez zbędnych trudności z
minimalnym zaangażowaniem personelu sklepu, pamiętając o zastosowaniu ograniczeń
dla potencjalnych nadużyć dokonywanych podczas zakupów.
Do obowiązków Oferenta w
zakresie obowiązku zachowania poufności zastosowanie ma umowa o zachowaniu
poufności z Oferentem. Oferenci będą poproszeni o podpisanie umowy o zachowanie
poufności (NDA), która będzie wymagana na dalszym etapie postępowania.
Podpisany oryginał w dwóch
egzemplarzach (ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane
pełnomocnictwo – dokumenty nie podpsuje osoba z reprezentacji z KRS) należy
wysłać na adres:
ITM
POLSKA sp. z o.o.
Swadzim, ul. Św. Mikołaja 5
62-080 Tarnowo Podgórne
Koniecznie z dopiskiem Łukasz
Sobolewski
Skan podpisanej umowy o zachowaniu poufności NDA
(ewentualnie jak występuje konieczność proszę załączyć wymagane pełnomocnictwo
– dokumenty nie podpsuje osoba z reprezentacji z KRS) należy załączyć również
na platformie w momencie składania oferty.
6.
Warunki udziału w postępowaniu
1. Ofertę należy przygotować w języku polskim. Wiążącą wersją językową zapytania ofertowego jest
dokument zapytania sporządzony w języku polskim. W przypadku, gdyby
powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w innym języku albo negocjacje
językowe odbywały się w innym języku niż język polski, rozstrzygająca znaczenie
ma zawsze wersja zapytania sporządzona w języku polskim oraz przepisy
obowiązujące prawodawstwie polskim.
2.
Wykonawca powinien:
a.
posiadać uprawniania do wykonywania
działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania.
b.
posiadać
wiedzę i doświadczenie w zakresie dotyczącym realizacji przedmiotu zamówienia
c.
dysponować
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia.
3.
Wykonawca
oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonywanie przedmiotu zamówienia.
4.
Obligatoryjne
załączniki do oferty: Kwestionariusz Dostawcy ( Kwestionariusz 3.B29 SCO ), aktualne
dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis dokumentacji KRS/CEIDG, NIP,
REGON, polisa ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej.
7. Zastrzeżenia
1.
Postępowanie
prowadzone jest przy zastosowaniu zasady konkurencyjności, tj. z zachowaniem
zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości.
2.
Do
niniejszego zapytania ofertowego nie mają zastosowania przepisy Ustawy z dnia
29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zapytanie
nie jest podstawą do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do spółki „ITM
Polska” sp. z o.o. z siedzibą w Swadzimiu lub innych spółek centralnych należących
do Grupy Muszkieterów w Polsce, wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie
składania ofert przez Oferenta.
4. Wydatki
poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem oferty i odpowiedzią na
zapytanie ofertowe (tzw. koszty przedstawienia oferty) nie są zwracane przez spółkę
„ITM Polska”.
5. Odpowiedź
potencjalnego Dostawcy na zapytanie ofertowe nie zobowiązuje Spółki „ITM
Polska” do akceptacji tej odpowiedzi w całości lub jej części.
6. „ITM
Polska” zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania w dowolnym czasie.
7. Akceptacja
odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie powoduje żadnego zobowiązania
Spółki „ITM Polska” w stosunku do potencjalnego Dostawcy, dopóki nie zostanie
podpisana umowa handlowa.
8. Wiążącą
wersją językową zapytania ofertowego jest dokument zapytania sporządzony w
języku polskim. W przypadku, gdyby powstały tłumaczenia dokumentu zapytania w
innym języku albo negocjacje językowe odbywały się w innym języku niż język
polski, rozstrzygająca znaczenie ma zawsze wersja zapytania sporządzona w
języku polskim oraz przepisy obowiązujące prawodawstwie polskim.
9. Termin
ważności oferty musi wynosić: 180 dni.
10. Warunki płatności :
a.
Termin płatności – nie krótszy niż 30
dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku
istniejących placówek handlowych Zamawiającego oraz obligatoryjnie 45 dni w
przypadku nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego.
b.
Płatność będzie realizowana przelewem po zrealizowaniu zamówienia oraz kompleksowo
wykonanej usługi wraz z uruchomieniem oraz po podpisaniu dokumentu odbioru
usługi (odebranie ostatecznego produktu usługi).
c. Zakup kas SCO planujemy przeprowadzić rozłożony w czasie w
zależności od możliwości realizacji dostosowania zmian w sklepach Intermarche i
Bricomarche
1.
Oferta powinna być zatytułowana „Zakup kas samoobsługowych wraz ze
wdrożeniem i wsparciem dla sklepów Grupy Muszkieterów
w Polsce (Intermarche, Bricomarche)”.
2.
Oferent przygotuje propozycję w oparciu o
wytyczne wynikające z przekazanych
materiałów oraz zgodnie z najlepszą wiedzą ekspercką, a także obowiązującymi
przepisami.
3.
Informacje związane z postepowaniem Oferent
przedstawi poprzez Platformę Zakupową Open Nexus, uzupełniając wskazane pola
oraz obligatoryjnie wypełniając Załączniki „SCO - Wymagania biznesowe Grupy
Muszkieterów BM”, „SCO - wymagania biznesowe Grupy Muszkieterów IM” w formacie MS Excel, uzupełniając w plikach kolumny dla
ułatwienia zaznaczone zielonym kolorem.
5.
Cena winna być złożona w pliku „Oferta
cenowa”
6. Oferent
zobowiązany jest załączyć do oferty karty
katalogowe oraz atest proponowanych kas.
7.
Wykonawca
zapewni serwis i magazyn części zamiennych na terenie Polski.
9.
Wymagania dotyczące Oferenta
1. Prezentacja sprzętu przedstawionego przez
Oferenta na wstępnym etapie,
2. Udostępnienie sprzętu na testy w
laboratorium w centrali Grupy
Muszkieterów, Swadzim k. Poznania lub innego wskazanego miejsca przez Ostrewkę
w kolejnych etapach postępowania,
3. Udostępnienie sprzętu na testy na sklepie
Grupy Muszkieterów po akceptacji testów w laboratorium,
4. Demonstracyjna wersja programowania kas SCO
do przetestowania rozwiązania Oferenta w przypadku ofertowania opcjonalnego
oprogramowania kas SCO.
10. Wymagania wobec zakresu oferty
I. Wymagana dotyczące dokumentacji
a)
graficzny
i tekstowy opis infrastruktury proponowanego rozwiązania (wersje językowe PL i
ENG),
b)
graficzny
i tekstowy opis architektury proponowanego rozwiązania (wersje językowe PL i ENG)
– oprogramowanie wagi kontrolnej,
c)
w
sytuacji ofertowania opcjonalnego oprogramowania SCO i aplikacji asystent
SCO, graficzny i tekstowy opis architektury proponowanego rozwiązania
(wersje językowe PL i ENG),
d)
specyfikację
techniczną rozwiązania (wersje językowe PL i ENG),
e)
prezentację
(w dowolnej formie) pozwalającą na jak najlepsze zapoznanie się z oferowanym
produktem (wersje językowe PL i ENG),
f)
uzupełnione
pliki (dla ułatwienia kolumny zaznaczone zielonym kolorem) „SCO - wymagania biznesowe Grupy
Muszkieterów IM.xls”, „SCO - wymagania biznesowe Grupy Muszkieterów BM”.
g)
uzupełniony
plik: „Kwestionariusz 3.B29 SCO”,
h)
uzupełniony
plik: „Tabela utrzymanie SCO.xls”
i)
uzupełniony
plik: DSSI - NAME OF THE PROVIDER - Provider Security Questionnaire - ACCES DISTANT - v1_en_kor (w przypadku
składania opcjonalnej oferty na oprogramowanie SCO, po podpisaniu NDA – dokumentu o zachowanie
poufności, oferent otrzymuje plik do uzupełnienia )
j)
uzupełniony
plik: DSSI - NAME OF THE PROVIDER - Provider Security Questionnaire - ON PREMISES - v1_en_kor (w przypadku
składania opcjonalnej oferty na oprogramowanie SCO, po podpisaniu NDA – dokumentu o zachowanie
poufności, oferent otrzymuje plik do uzupełnienia )
II. Wymagania dotyczące gwarancji
/ serwisu
a)
W
ramach gwarancji / serwisu od Oferenta oczekiwane będzie ( w przypadku
ofertowania opcjonalnego oprogramowania kas SCO):
b) dostosowywanie
systemu do zmieniających się przepisów prawa oraz śledzenie tych zmian po
stronie oferenta,
c) rozwój
i ulepszanie systemu,
d) usuwanie
błędów i dostarczanie poprawionych wersji systemu,
e) dostarczenie
elektronicznego systemu obsługi zgłoszeń wraz z możliwością śledzenia bieżących
statusów zgłoszeń oraz raportowania historii i stanu aktualnego,
f)
obsługę zgłoszeń (pierwsza linia
wsparcia) i rozwiązywanie problemów, w tym usuwanie błędów,
g) składanie
wyjaśnień dotyczących funkcjonowania aplikacji,
h) interwencyjne
administrowanie środowiskiem testowym i produkcyjnym systemu ,
i)
wdrażanie produkcyjne i testowe nowych
wersji systemu,
j)
przekazywanie na prośbę zamawiającego
dostępów do baz danych, serwerów, innych narzędzi związanych z poprawnym
funkcjonowaniem systemu,
k)
przestrzeganie uzgodnionych parametrów
świadczenia usługi,
l)
przekazanie
pakietu instalacyjnego umożliwiającego automatyczną instalację i aktualizację
stanowisk kasowych kas SCO oraz warunków instalacji nowych punktów kasowych.
b) Warunki serwisu producenta systemu nie
mogą zobowiązywać zamawiającego do zapłaty jakichkolwiek kar umownych,
podatków, ceł, opłat administracyjnych, itp. dodatkowych w stosunku do
ustalonych opłat serwisowych.
c) Oferent powinien zaproponować pakiety
utrzymaniowe zawierające informacje :
3.1 Osobne
pakiety dla opcjonalnego oprogramowania SCO oraz osobne pakiety dla serwisu
sprzętu.
a)
godziny
pracy Help Desk [od hh:mm do hh:mm]
b)
godziny
interwencji techników w sklepach [od hh:mm do hh:mm]
c)
czasu
reakcji na zgłoszone anomalie z podziałem na:
ü blokujące
ü ważne
ü drugorzędne
3.2 Czas na rozwiązanie anomalii z podziałem na:
ü blokujące
ü ważne
ü drugorzędne
d)
Stopnia
zapewnionej dostępności (wyrażonego w procentach) do oferowanego Systemu POS w
skali roku.
Parametry
wskazane w pkt. 3.1, 3.2 winny by wypełnione w pliku: „Tabela utrzymanie SCO”.
III. Wymagania dotyczące oprogramowania
kas SCO wraz aplikacją asystenta do obsługi
1.
Zapytanie
ofertowe dotyczy opcjonalnie systemu kas SCO, aplikacji asystenta kas SCO i możliwości
zintegrowania jego z obecnym systemem e-commerce (osobny dla szyldu Intermarche
oraz osobny dla Bricomarche), centralnym programem do obsługi promocji,
płatności oraz lojalnościowym.
2.
Prosimy
o wskazanie z jakimi rozwiązaniami (wskazanymi powyżej) oferowany system kas SCO
współpracuje, jakie rozwiązania zaleca Oferent. Prośba o wymienienie systemów,
z którymi Oferent jest zintegrowany.
3.
Wycenione
opcjonalnie oprogramowanie kas SCO zostanie zainstalowane na urządzeniu proponowanym
przez Oferenta. W późniejszym etapie zostanie doprecyzowany schemat komunikacji
w ramach istniejącej platformy sprzętowej i systemowej sklepu.
4.
Opcjonalnie
wyceniana aplikacja kas SCO musi komunikować się z obecnym programem kasowym
(POS). Szczegóły interface’ów będą doprecyzowane w trakcie spotkań.
5.
Opcjonalnie
wyceniane oprogramowanie kas SCO musi współpracować z obecnym serwerem (lub
usługą) obsługi płatności kartowych oraz transakcji elektronicznych ( obecnie
ASERV ), umożliwiających autoryzacje z
dowolnym operatorem w Polsce.
6.
W
sytuacji składania oferty na opcjonalne oprogramowanie kas SCO oraz aplikację
asystent kas SCO wymagane jest udzielenie odpowiedzi przez Oferentów w zakresie
bezpieczeństwa i architektury wg. standardów Grupy Muszkieterów, wg. plików zamieszczonych
w folderze: „bezpieczeństwo” do daty złożenia oferty (oferent
otrzymuje plik do uzupełnienia bezpieczeństwo oraz architekturę, po podpisaniu
NDA – dokumentu o zachowanie poufności ).
9.
Kryteria oceny ofert
1.
Oferta będzie oceniana przez pryzmat
ilości możliwych do spełnienia wymagań przedstawionych w załączniku „SCO -
wymagania biznesowe Grupy Muszkieterów IM.xls”, „SCO - wymagania biznesowe
Grupy Muszkieterów BM”.
2.
doświadczenie zespołu wdrożeniowego związanego z zakresem Zapytania
(udokumentowane przedstawionymi referencjami z ostatniego okresu w zakresie
odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na polskim rynku w branży
spożywczej oraz dom i ogród - DIY).
1.
referencje dostawcy (z ostatniego
okresu w zakresie odpowiadającym zapytaniu ofertowemu o podobnej skali na
polskim rynku w branży spożywczej oraz dom i ogród - DIY).
2.
dostępność zespołu wdrożeniowego.
3. w
przypadku ofertowania opcjonalnego oprogramowania kas SCO, nadrzędnym
wymaganiem jest konieczność wpasowania tego systemu w istniejącą infrastrukturę
i jego integracja z pozostałymi systemami i aplikacjami obecnymi w Grupie
Muszkieterów – wdrożenie nowego kas SCO, nie powinno wymuszać istotnych zmian
programistycznych w aktualnie używanych systemach i aplikacjach.
4. pełna
zgodność oferowanego rozwiązania z prawem polskim, a także zapewnienie
bezpłatnych aktualizacji prawnych i fiskalnych dostarczanych przed wymaganym
(przez daną zmianę prawną) terminem. Śledzenie zmian zachodzących w polskim
prawie leży w 100% po stronie dostawcy oferowanego oprogramowania – przez cały
okres korzystania z produktu.
5. warunki
gwarancji i serwisu
10. Miejsce składania ofert oraz terminy
związane z postępowaniem
1.
Rozpatrywane będą jedynie oferty
złożone za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus do dnia 25.03.2022 do godziny 10:00
2.
Oferty dostarczone po wskazanym
terminie nie będą rozpatrywane.
3.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt
poprzez przycisk w rogu formularza "Wyślij
wiadomość"
- pytania związane z obsługą platformy,
proszę kierować do Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus od
poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
·
tel. 22 101 02 02
·
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
4. Zamawiający dopuszcza możliwość
spotkań online w terminie składania ofert w celu udzielania wyjaśnień
Oferentom.
5. Wiadomości z platformy zakupowej mają
charakter informacyjny.
6. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
Lp. |
Zdarzenia |
Data |
1. |
Ostateczny
termin składania pytań do zapytania |
18.03.2022 godz. 16:00 |
2. |
Ostateczny
termin nadesłania odpowiedzi |
23.03.2022 godz. 16:00 |
3. |
Przewidywany
termin oceny ofert |
13 tydzień 2022 |
4. |
Przewidywany
termin spotkań z wybranymi Oferentami |
14 tydzień 2022 |
5. |
Przewidywany
termin wyboru Oferenta |
17 tydzień 2022 |
6. |
Przewidywany początek współpracy,
prace analityczne dla stworzenia środowiska instalacyjnego |
17 tydzień 2022 |
8. |
Przewidywany termin instalacji
środowiska testowego |
20 tydzień 2022 |
9. |
Przewidywany termin uruchomienia
sklepu pilotażowego |
22 tydzień 2022 |
2022-04-01 14:42 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry
Przesyłam zbiór w pliku pytań i odpowiedzi do postępowania. Postępowanie: KASY SAMOOBSŁUGOWE (SCO) WDROŻENIE I WSPARCIE NA SKLEPACH GRUPY MUSZKIETERÓW (INTERMARCHÉ, BRICOMARCHÉ) (ID 584490) Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2022-04-01 08:39 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Pragnę Państwa poinformować, że z powodów technicznych wydłużyliśmy czasu składania ofert do postępowania na platformie do 08.04.2022 10:00 (piątek). Dotyczy: Postępowanie: 3.B29 KASY SCO KASY SAMOOBSŁUGOWE (SCO) WDROŻENIE I WSPARCIE NA SKLEPACH GRUPY MUSZKIETERÓW (INTERMARCHÉ, BRICOMARCHÉ) (ID 584490) Pozdrawiam / Cordialement Łukasz Sobolewski KUPIEC Acheteur |
2022-03-31 14:06 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam zbiór w pliku pytań i odpowiedzi do postępowania. Postępowanie: KASY SAMOOBSŁUGOWE (SCO) WDROŻENIE I WSPARCIE NA SKLEPACH GRUPY MUSZKIETERÓW (INTERMARCHÉ, BRICOMARCHÉ) (ID 584490) Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2022-03-28 16:32 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry
Przesyłam zbiór w pliku pytań i odpowiedzi do postępowania. Postępowanie: KASY SAMOOBSŁUGOWE (SCO) WDROŻENIE I WSPARCIE NA SKLEPACH GRUPY MUSZKIETERÓW (INTERMARCHÉ, BRICOMARCHÉ) (ID 584490) Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2022-03-24 16:41 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam zbiór w pliku pytań i odpowiedzi do postępowania. Postępowanie: KASY SAMOOBSŁUGOWE (SCO) WDROŻENIE I WSPARCIE NA SKLEPACH GRUPY MUSZKIETERÓW (INTERMARCHÉ, BRICOMARCHÉ) (ID 584490) Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2022-03-24 10:00 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Pragnę Państwa poinformować o wydłużeniu czasu składania ofert do postępowania na platformie do 01.04.2022 10:00 (piątek). Dotyczy: Postępowanie: 3.B29 KASY SCO KASY SAMOOBSŁUGOWE (SCO) WDROŻENIE I WSPARCIE NA SKLEPACH GRUPY MUSZKIETERÓW (INTERMARCHÉ, BRICOMARCHÉ) (ID 584490) Pozdrawiam / Cordialement Łukasz Sobolewski KUPIEC Acheteur |
2022-03-24 09:59 | Łukasz Sobolewski | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2022-03-23 16:10 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam zbiór w pliku pytań i odpowiedzi dopostępowania Postępowanie: KASY SAMOOBSŁUGOWE (SCO) WDROŻENIE I WSPARCIE NA SKLEPACH GRUPY MUSZKIETERÓW (INTERMARCHÉ, BRICOMARCHÉ) (ID 584490) Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2022-03-21 16:27 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedzi na pytania: Pytanie: W którym momencie, zgodnie z ustaleniami z klientem, mielibyśmy wystawiać fakturę - od razu po realizacji zamówienia/wykonaniu usługi czy dopiero po otrzymaniu protokołu odbioru? Odpowiedź: Warunki płatności : a. Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT w przypadku istniejących placówek handlowych Zamawiającego oraz obligatoryjnie 45 dni w przypadku nowo otwieranych placówek handlowych Zamawiającego. b. Płatność będzie realizowana przelewem po zrealizowaniu zamówienia oraz kompleksowo wykonanej usługi wraz z uruchomieniem oraz po podpisaniu dokumentu odbioru usługi (odebranie ostatecznego produktu usługi). c. Zakup kas SCO planujemy przeprowadzić rozłożony w czasie w zależności od możliwości realizacji dostosowania zmian w sklepach Intermarche i Bricomarche Precyzyjne warunki płatności do zapisania w umowie w zależności od zakresu umowy. Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2022-03-21 16:19 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedz na pytanie: Pytanie: W ilu sklepach planujecie Państwo wdrożenie kas SCO? Odpowiedz: Potencjalna maksymalna liczba sklepów do wdrożenia kas SCO to 371 supermarketów, w tym 191 spożywczych Intermarche i 180 supermarketów typu „dom i ogród” Bricomarche. Pytanie: Na jakich warunkach przewidujecie wdrożenie rozwiązania pilotażowego (1 dostawca? Kilku w celach porównawczych?) Odpowiedz : do ustalania na podstawie złożonych ofert Pozdrawiam Łukasz Sobolewski |
2022-03-17 15:55 | Łukasz Sobolewski |
Dzień
dobry Przesyłam odpowiedz na pytanie: Pytanie: o jakie certyfikaty oraz atesty chodzi w pkt.38?? ODP. Prosimy o dostarczenie certyfikatów i atestów wymaganych prawem oraz dodatkowo opcjonalne takich jakie posiada sprzęt, a nie są wymagane prawem Łukasz Sobolewski |
Komunikaty