Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DO.II.230.2023.RK Dostawa 8 sztuk notebooków wraz z wyposażeniem dla Powiatowego Urzędu pracy w Radomiu

Termin:
Zamieszczenia : 07-12-2023 10:33:00
Składania : 14-12-2023 08:00:00
Otwarcia : 14-12-2023 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zapytanie ofertowe na dostawę 8 sztuk notebooków wraz z wyposażeniem

dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu.

 

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę 8 sztuk notebooków wraz z wyposażeniem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu.

Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mającego zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto (Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora PUP w Radomiu z dnia 11 lutego 2021 z poźn.zm.) do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.

 

1. Przedmiot zamówienia :

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 sztuk notebooków wraz z wyposażeniem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, których szczegółowy opis został określony w Załączniku nr 1 do zapytania.

2) Zamawiający wymaga, aby oferowane notebooki wraz z wyposażeniem spełniały wymienione niżej wymagania:

¾  powinny być wykonane w całości z fabrycznie nowych podzespołów,

¾  nie mogą mieć śladów poprzedniego używania, uszkodzenia,

¾  powinny posiadać wymagane prawem atesty i badania.

3) Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.


2. Termin realizacji zamówienia: do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy.


3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki płatności:

1) Adres dostawy: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu,  ul. Księdza Andrzeja  Łukasika 3, 26-612 Radom.

2) Wymagany termin gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego bez zastrzeżeń.

3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.


4. Warunki finansowania i płatności:

1) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich, bez zaliczek oraz bez stosowania jakichkolwiek przeliczników, w tym w stosunku do walut obcych.

2) Płatności za realizację przedmiotu nastąpi na podstawie przedłożonej faktury w terminie 7 dni
od daty jej otrzymania.


5. Opis sposobu przygotowania oferty i złożenia oferty:

1) Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Opennexus wg formularza tam udostępnionego z podaniem ceny oferowanego przedmiotu zamówienia oraz załączyć formularz ofertowy zgodnie ze wzorem Załącznik nr 3 do zapytania wypełniony,  podpisany i zeskanowany.

2) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 8 grudnia 2023 r., do godziny 11:00. Oferty złożone po terminie nie  będą brane pod uwagę.


6. Termin otwarcia:

Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.


7. Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą 15 dni od daty złożenia oferty.


 8. Opis sposobu obliczenia ceny:

Cena podana  przez Wykonawcę  winna zawierać wszelkie koszty poniesione w celu należytego
i pełnego wykonania zamówienia, w szczególności: koszt przedmiotu zamówienia wraz z dostarczeniem zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, koszt wniesienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Cena powinna również uwzględniać podatki, opłaty i  inne należności płatne przez wykonawcę (w tym koszt ewentualnego cła) oraz wszelkie elementy ryzyka związane z realizacją zamówienia.


9. Opis kryteriów oceny ofert:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta przedstawiająca najniższą cenę.


10. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający informuje równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty o wyniku postępowania.


11. Formalności niezbędne przed zawarciem umowy:

Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, Zamawiający zawrze umowę na warunkach podanych we wzorze umowy – Załącznik nr 2 do zapytania.


12. Klauzulę informacyjną RODO przedstawia Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.


13. Postanowienia końcowe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1) Unieważnienia postępowania w całości w każdym czasie bez podania przyczyny,

2) Zakończenia postępowania bez dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej,

3) W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia Umowy, Zamawiający może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ważnych ofert,

4) Nieudzielenia zamówienia Wykonawcy, którego oferta nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu;

5) Odrzucenia oferty Wykonawcy, która nie spełnia wymagań określonych w postępowaniu,

6) W przypadku gdy dwie najkorzystniejsze oferty będą miały taką samą cenę – decydująca o wyborze będzie data złożenia oferty na platformie zakupowej.


14. Informacja do Wykonawcy:

1) Zamawiający po dokonaniu wyboru oferty najkorzystniejszej niezwłocznie przekaże informację Wykonawcy o jej wyborze za pośrednictwem platformy zakupowej.

2) Powiadomienie o wyborze oferty nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie oznacza zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.

 

Sprawę prowadzi: Renata Kłosowska, tel.: 48 386 70 53, e-mail: rklosowska@pupradom.pl

 

Załączniki:                                                                                                                          

1. Opis przedmiotu zamówienia

2. Projekt umowy

3. Formularz ofertowy

4. Klauzula informacyjna RODO 



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 386 70 53  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl



Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia.pdf pdf 649.32 2023-12-07 10:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 projekt umowy.pdf pdf 796.41 2023-12-07 10:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Formularz ofertowy.pdf pdf 806.49 2023-12-07 10:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 456.06 2023-12-07 10:33:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe.pdf pdf 815.23 2023-12-07 10:33:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 Formularz ofertowy.pdf pdf 806.49 2023-12-07 10:33:00 Kryterium
Załącznik nr 4 Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 456.06 2023-12-07 10:33:00 Kryterium
Załącznik nr 3 Formularz ofertowy.docx docx 22.24 2023-12-12 10:06:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-19 15:21 Renata Kłosowska W imieniu Zamawiającego Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu informuję, że w postępowaniu nr 860241 za najkorzystniejszą ofertę na ,,Dostawę 8 sztuk notebooków wraz z wyposażeniem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu” została uznana oferta złożona przez MARCOVA BIZNES Sp. z o.o. NIP 5242667621.
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożona przez niego oferta jest najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium cena (100%).
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa w przedmiotowej sprawie.
2023-12-12 10:06 Karolina Czerwińska Dzień dobry,
Oferent zadał pytania:
Pytanie 1
Wykonawca wnosi, aby w Umowie wskazać, że treść obowiązku informacyjnego Wykonawcy dostępna jest na stronie www…………….. bądź w załącznikach do umowy (Wykonawca dostarczy jego treść na etapie zawierania umowy).
Pytanie nr 2
Zamawiający w zapytaniu ofertowym w pkt 5.1. wskazuje „Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Opennexus wg formularza tam udostępnionego z podaniem ceny oferowanego przedmiotu zamówienia oraz załączyć formularz ofertowy zgodnie ze wzorem Załącznik nr 3 do zapytania wypełniony, podpisany i zeskanowany.”. Wykonawca wnosi o potwierdzenie, że formularz ofertowy może zostać wypełniony
i podpisać podpisem kwalifikowanym.
Pytanie nr 3
Wykonawca wnosi o udostępnienie edytowalnego formularza ofertowego.

Odpowiedzi brzmią:
Pytanie nr 1
Zamawiający wyraża zgodę na zamieszczenie klauzuli Wykonawcy jako załącznika do umowy.
Pytanie nr 2
Zamawiający wyraża zgodę na wypełnienie zamieszczonego formularza i podpisanie go podpisem kwalifikowanym.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega zachowanie pierwotnego wzoru zamieszczonego formularza.
Pytanie nr 3
Zamawiający załączy edytowalny formularz ofertowy.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega zachowanie pierwotnego wzoru zamieszczonego formularza.

Załącznik nr 3 Formu [...].docx

2023-12-08 11:31 Renata Kłosowska Dzień dobry,

Zamawiający informuje, że termin złożenia oferty na "Dostawę 8 sztuk notebooków wraz z wyposażeniem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu" zostaje przedłużony do dnia 14 grudnia do godziny 8.00.

Z poważaniem
Renata Kłosowska

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa 8 sztuk notebooków wraz z wyposażeniem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu. Dostawę 8 sztuk notebooków wraz z wyposażeniem dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu. 8 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 Formu [...].pdf

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie przedłożonej faktury w terminie 7 dni od daty jej otrzymania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie Wykonawcy - Oświadczam, że jestem związany ofertą 15 dni od daty jej złożenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie Wykonawcy - Oświadczam, że zapoznałem się z załączoną klauzulą informacyjną RODO. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 4 Klauz [...].pdf

(0)
7 Oświadczenie Wykonawcy - Oświadczam, że na dzień składania niniejszej oferty Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 332