Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZP.271.22.2023 Sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siechnice” w podziale na części

Joanna Tulejko
Gmina Siechnice
Termin:
Zamieszczenia : 06-04-2023 12:44:00
Składania : 18-04-2023 10:00:00
Otwarcia : 18-04-2023 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Dokumentacja techniczna dla robót budowlanych, których dotyczy nadzór  znajduje się w załącznikach oraz pod linkami:

http://przetargi.umsiechnice.pl/Cz%C4%99%C5%9B%C4%87%201_siec%20wod%20gtinstal.zip

http://przetargi.umsiechnice.pl/Cz%C4%99%C5%9B%C4%87%202_bioblok%20sewtech.zip

http://przetargi.umsiechnice.pl/Cz%C4%99%C5%9B%C4%87%203_SUW%20Groblice.zip

 



Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
22_SWZ IN wod kann.docx docx 115.47 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
OGłoszenie 06042023.pdf pdf 139.95 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
SWZ PDF.pdf pdf 683.5 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
Załącznik - Procedura - dokumentacja powykonawcza.docx docx 26.4 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
Załącznik - Projekt umowy Inspektor_03042023.docx docx 68.23 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 1_OPZ_IN_wod-kan.odt odt 35.25 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
OCHRONA DRZEW NA PLACU BUDOWY.pdf pdf 507.29 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
Załącznik - Wzór świadectwa wykonania robót.xlsx xlsx 51.56 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
Załącznik - Wzór upoważnienia.doc doc 66.5 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
Załącznik - Protokol_komisyjnego_czesciowego__odbioru_robot.doc doc 80 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
Załącznik - Wzór karty zatwierdzenia materiałowego_technologii wykonania robót _urządzeń.docx docx 18.99 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
Załącznik - Wzór protokołu konieczności na udzielenie zamówienia na roboty zamiennezaniechane.docx docx 22.96 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
Załącznik - Wzór protokołu odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu.docx docx 20.07 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
Załącznik -Wzór protokołu konieczności na udzielenie zamówienia na roboty dodatkowe.docx docx 23.78 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
Załącznik_Wzór raportu kwartalnego.docx docx 32.65 2023-04-06 12:44:00 Postępowanie
zestawienie z otwarcia ofert 18042023.pdf pdf 382.97 2023-04-18 10:21:52 Publiczna wiadomość
unieważnienie CZĘŚĆ 3 suw.pdf pdf 300.42 2023-04-28 12:15:48 Publiczna wiadomość
zestawienie z otwarcia ofert 04052023.pdf pdf 381.62 2023-05-04 11:03:43 Publiczna wiadomość
zawiadomienie o wyborze wykonawcy cz 1.pdf pdf 583.45 2023-05-11 14:28:02 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze część 2.pdf pdf 542.62 2023-05-11 14:29:07 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-05-11 14:29 Joanna Tulejko Zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt.1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zmianami) Zamawiający informuje, że
w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę: Zakład Instalacyjny projektowania Nadzoru i Wykonawstwa EURONORM mgr inż. Jacek Moskała, 52-419 Wrocław, ul. Petrażyckiego 9.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-05-11 14:28 Joanna Tulejko Zgodnie z art. 253 ust. 1 pkt.1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zmianami) Zamawiający informuje, że
w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę nr 1 złożoną przez Wykonawcę: Zakład Instalacyjny projektowania Nadzoru i Wykonawstwa EURONORM mgr inż. Jacek Moskała, 52-419 Wrocław, ul. Petrażyckiego 9

zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-05-04 11:03 Joanna Tulejko Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zmianami) Zamawiający przedstawia informację
z sesji otwarcia ofert, która odbyła się w dniu 04.05.2023 r. o godz. 10:05.

zestawienie z otwarc [...].pdf

2023-04-28 12:15 Joanna Tulejko Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania


Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia na zadanie: Sprawowanie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa
i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siechnice” w podziale na części – w zakresie części 3

unieważnienie CZĘŚĆ [...].pdf

2023-04-18 10:21 Joanna Tulejko Zestawienie z otwarcia ofert

zestawienie z otwarc [...].pdf

2023-04-18 10:00 Komunikat Zamawiającego 1) Część 1: 80 786,55 zł brutto
2) Część 2: 75 799,90 zł brutto
3) Część 3: 115 086,96 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 588