Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: MOZ.SZ.2510.10.2022 „Świadczenie usług w zakresie obsługi i rozliczania płatności bezgotówkowych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. w roku 2023 i 2024”

Termin:
Zamieszczenia : 22-09-2022 15:38:00
Składania : 18-10-2022 10:00:00
Otwarcia : 18-10-2022 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zal_6b_OPZ.pdf pdf 500.56 2022-09-22 15:38:00 Postępowanie
Zal_6c_OPZ.pdf pdf 499.96 2022-09-22 15:38:00 Postępowanie
załączniki edytowalne.zip zip 1056.4 2022-09-22 15:38:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 1133.18 2022-09-22 15:38:00 Postępowanie
IPU_cz.1.pdf pdf 221.77 2022-09-22 15:38:00 Postępowanie
IPU_cz.2.pdf pdf 212.56 2022-09-22 15:38:00 Postępowanie
IPU_cz.3.pdf pdf 208.61 2022-09-22 15:38:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 161.13 2022-09-22 15:38:00 Postępowanie
Zal_6a_OPZ.pdf pdf 500.51 2022-09-22 15:38:00 Postępowanie
zmiana ogłoszenia.pdf pdf 37.11 2022-10-05 11:17:58 Postępowanie
Zał.6a czI 2023_zmiana_05_10.docx docx 34.18 2022-10-05 11:18:56 Postępowanie
zmiana SWZ_05_10.pdf pdf 159.15 2022-10-05 12:00:03 Postępowanie
zmiana SWZ_05_10.docx docx 108.95 2022-10-05 12:02:48 Postępowanie
wyjaśnieie treści SWZ.docx docx 135.39 2022-10-06 15:53:38 Publiczna wiadomość
wyjaśnienia treści SWZ.pdf pdf 106.33 2022-10-06 15:53:38 Publiczna wiadomość
wyjaśnieie treści SWZ_12_10_22.pdf pdf 664.95 2022-10-12 10:35:28 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert-4-sig-sig.pdf pdf 599.3 2022-10-18 14:55:12 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty_cz. 3.pdf pdf 1329.57 2022-11-09 14:00:55 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty_cz. 3.docx docx 116.88 2022-11-09 14:06:50 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania cz. 1 i 2.pdf pdf 259.79 2022-11-22 16:27:49 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty_cz. 3_uzupełnienie.pdf pdf 1035.14 2023-03-07 09:40:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-03-07 09:40 Anna Walczak Zamawiający przekazuje w załączeniu uzupełnienie informacji o wyniku postępowania w części 3

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-11-22 16:27 Anna Walczak W załączeniu Zamawiający przekazuje Informację o wyniku postępowania w zakresie części 1 i 2

Informacja o wyniku [...].pdf

2022-11-09 14:06 Anna Walczak Informacja o wyniku postępowania w cz. 3

Informacja o wyborze [...].docx

2022-11-09 14:00 Anna Walczak Informacja o wyniku postępowania w cz. 3

Informacja o wyborze [...].pdf

2022-10-18 14:55 Anna Walczak Informacja z otwarcia ofert - 18.10.2022

informacja z otwarci [...].pdf

2022-10-18 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2022, poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę:
684 971,86 zł (brutto)
W tym:
Dla cz. 1 - 147 600,10 zł
Dla cz. 2 – 142 850,67 zł
Dla cz. 3 – 394 521,09 zł

2022-10-12 10:35 Anna Walczak Wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia-12.10.2022

wyjaśnieie treści SW [...].pdf

2022-10-06 15:53 Anna Walczak Wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia - 06.10.2022 r.

wyjaśnieie treści SW [...].docx

wyjaśnienia treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 923