Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-07-2023 09:50:00 |
Składania : | 21-07-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 21-07-2023 09:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający:
Przedszkole nr 4 w Mikołowie
ul. Katowicka 132,
43-190 Mikołów
NIP: 635-177-35-93
dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, postępowanie prowadzone jest przez:
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów
ul. Karola Miarki 9
43-190 Mikołów
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2023-09-07 12:29 | Patrycja Godlewska | Ogłoszenie o wyniku postępowania. |
2023-08-29 14:13 | Patrycja Godlewska | Informacja o wyborze oferty dla części 6: Różne produkty spożywcze. |
2023-08-11 12:19 | Patrycja Godlewska | Informacja o wyborze oferty dla części 1, 2 ,3, 4, 5, 7, 8, 9. |
2023-07-21 11:34 | Patrycja Godlewska | Informacja z otwarcia ofert. |
2023-07-21 09:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
309
328,02
zł
brutto.
W
tym: Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE WĘDLINY: 44 350,00 zł brutto Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 15 417,00 zł brutto Część 3: NABIAŁ: 49 394,00 zł brutto Część 4: WARZYWA I OWOCE: 65 488,00 zł brutto Część 5: MROŻONKI: 13 189,00 zł brutto Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 81 003,02 zł brutto Część 7: JAJA: 2 340,00 zł brutto Część 8: PIECZYWO: 18 697,00 zł brutto Część 9: RYBY: 19 450,00 zł brutto |
Komunikaty